Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Visi mazie kredīti nexright automašīnu vadīšana Banking & Fintech inovāciju izmantošana API Economics

Tūkstošgades vecumā līdz 2020. gadam drīzumā veidojas līdz pusei pasaules darbaspēka, un tikai tādām sabiedriskām organizācijām kā bankas ir prātīgi pievērst uzmanību viņu bažām.

Banku nozare - saskaņā ar Viacom pētījumu, kas ir plašsaziņas līdzekļu tīkls, ir vislielākais traucējumu risks.

Banku vadības vadītājus bieži vien vērtē, ņemot vērā to, ka viņiem jākalpo saviem klientiem, veicot masveida darījumus, vienlaicīgi piedāvājot personalizētu saturu savām banku vajadzībām visi mazie kredīti.

Atšķirībā no bankām, kas ir dzimuši ciparu formātā, tradicionālās bankas nevar atļauties luksusa, sākot ar tīru šīfera, un tām ir jāveido jaunajai arhitektūrai virs mantotā pamata. Cenšoties mazināt transformācijas procesu, Nexright piedāvā nepārtrauktu pieeju jaunām funkcijām.

"Mēs esam izstrādājuši banku API pārvaldības risinājumu, kas ļauj digitālajai inovācijai darboties līdzās lēnas, ar darījumiem orientētām mantotajām sistēmām," skaidro Dilip Mohapatra, Nexright direktors.

Nexright risinājums nodrošina digitālo klientu ekosistēmu ar digitālajiem klientiem, papildinot un uzlabojot esošās spējas savākt, analizēt un izmantot finanšu datus. Melburnas, Austrālijas galvenā biroja banku risinājumu nodrošinātājs, ļauj banku CIOs no jauna definēt banku darbību un vadīt jauninājumus, piesaistot digitālos datus un API kā pamata pamatu.

"Programmatūras saskarne (API) ir digitālās ekonomikas slepenais mērs, kas ļauj bankām atvērt bankas pakalpojumus un datus, izmantojot API,
un piedāvā saviem klientiem plašāku produktu klāstu un pakalpojumus, "piebilst Mohapatra. Nepārtrauktās kampaņas tiek veiktas, lai izskaustu kontekstuālo banku koncepciju, izmantojot datu analīzi, Nexright kanālus nekaitīgu, bet potenciālo banku informāciju, lai piesaistītu potenciālos bankas pakalpojumus, izmantojot drošas sasaistes saskarnes (API).

Piemēram, hipotekāro kredītu API satur attiecīgus hipotēkas datus kā aktīvus un banku procentu un ietekmes punktus.

Nexright bankas produkts, kas būtībā ir vienkāršotu pakalpojumu un API modeļu kopums, ļauj pārveidot bankas banku un
digitālā banku sistēma paralēli. Daži no šiem risinājumiem piesaista banku nozares standartus, piemēram, IBM IFW (Information FrameWork). Mohapatra citē piemēru, ka Nexright palīdz viena no Austrālijas augstākām bankām, izveidojot API centru izcilības, lai degvielas API ekonomiku un vadīt digitālo traucējumus. Izmantojot IBM IFW un BIAN, pakalpojumu sniedzējs izveidoja modernu platformu, kuras pamatā ir atvērtā arhitektūra ar integrācijas un tiešās apstrādes iespējām.

"Programmatūras saskarne (API) ir digitālās ekonomikas slepenais mērījums, kas ļauj bankām atvērt bankas pakalpojumus un datus, izmantojot API"

Papildus tam, Nexright ir arī īpaša īpašuma pārvaldības prakse, kas nodrošina Fintech (finanšu tehnoloģiju) stratēģiju un risinājumus bankām. Piemēram, tajā ietilpst klientu iesaistīšanas platforma un konsultantu atbalsta rīki, kas risina naudas plūsmas pārvaldību, ilgtermiņa finansiālā atbalsta pakalpojumus un pielāgojamus konsultatīvos risinājumus, lai vienkāršotu esošo komplekso konsultāciju procesu.

"Fintech stratēģija būtībā ļauj bankām paplašināt esošos banku produktus dažādās fintech jomās, piemēram, finansiālu konsultāciju pakalpojumi robo-konsultāciju jomā, "stāsta Mohapatra.

Ar konsultāciju grupu, kas sastāv no banku un tehnoloģiju jomu ekspertiem, Nexright banku arēnā paliek priekšā vienaudžiem, pievēršot uzmanību biznesa stratēģijas un rezultātu virzienam, nevis tikai iegūt tehnisko infrastruktūru.

Mohapatra norāda, ka, uzticot viņu panākumiem viņu klientu panākumus, "Nexright piešķir Klientu programmas panākumu pārvaldnieku (CPSM), kas, tiklīdz programma darbojas tiešsaistē, novērtē klienta sasniegumus pret paredzamajiem līmeņiem."

Nexright inovāciju laboratorija darbojas kā ideju inkubators un paātrinātājs, kur pastāvīgi cenšas attīstīt jaunākus produktus un labākus pakalpojumus un risinājumus, sadarbojoties ar klientiem, partneriem un nozares ekspertiem.

Ar savu bagātīgo pieredzi produktu izstrādes un konsultāciju pakalpojumu jomā vairākos starptautiskos IT un konsultāciju uzņēmumos, Mohapatra virza Nexright izaugsmi visā pasaulē un ir ļoti kaislīgi un apņēmusies būtiski mainīt klientu uzņēmējdarbību. "Ņemot vērā banku un Fintech pieprasījumu pēc API, integrācijas un mākoņa pakalpojumiem, Nexright turpina ieguldīt banku un Fintech iniciatīvās," apstiprina Mohapatra.