Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Sms credit ko jūs varat atdot? Tas ir bijis ilgstošs jautājums uzņēmējdarbības nozarēs, taču tas ne vienmēr nozīmē to pašu. Ideja par produktiem vai bezmaksas reklamētām lietām, ko atdala, ir galvenais līdzeklis jaunu klientu piesaistīšanai.

Tas ir arī mehānisms, kā saglabāt esošo klientu interesi, tomēr tie liek viņiem justies kā no jauna tie tiek uzskatīti par jaunu klientu.

Atbrīvošana no brīvajiem produktiem vienmēr ir piemērota klientu attiecībām. Šī ir laikietilpīga tradīcija, kas šodien joprojām ir praksē sms credit. Klienti vienmēr mīl uzņēmumus, kas atdod bezmaksas produktus, pat labāk, ja tie ir tie, kurus viņi faktiski lieto. Tomēr tas nav darījumu pārrāvējs, bezmaksas stuff joprojām ir bezmaksas. Lielākā daļa klientu nesūdzas par to, ka viņi saņem gandrīz neko pa pastu, personīgi vai tiešsaistē.

Piešķirt reklāmas priekšmetus, kas ir pieejami tikai klientiem. Ja bezmaksas produkts ir reklāma, tas parasti nozīmē, ka tas nav pieejams citur. Veikala reklāmas priekšmeti vai tiešsaistes īpašie piedāvājumi ir daži no visvairāk pieprasītie dāvanas. Tie bieži ir kolekcionējami, jo tie ir pieejami tikai kā reklāmas priekšmets, un tie tiek veidoti tā, lai klienti to labi atceras.

Atteikties no pakalpojumiem, kas ļauj klientiem tieši izmantot uzņēmumus. Tiešsaistes pakalpojumu sniedzēji piedāvā bezmaksas e-pastu, tīmekļa lapas, emuārus un citas lietas, ko klientiem var piedāvāt bez maksas. Parasti šīs izmaksas uzņēmumam neko nemaksā, jo viņiem jau ir liela daļa no viņu biznesa nozares. Klienti ēst tos, jo tie ir ērti un viņi jūtas personīgi. Šie veidi piedāvā arī vairāk cilvēku, kuri izmanto jūsu pakalpojumus netieši, kā arī atver klientam iespēju izmēģināt pakalpojumu un, iespējams, to vēlāk uzlabot.

Piešķirt naudas balvas, lai klienti varētu reģistrēties jūsu uzņēmumā. Nekas nedaudz runā kā auksta naudas nauda. Naudas balva atdala ir vispopulārākais, bet garantē, ka tas rada procentus no visu veidu klientiem. Reģistrācijas process ļauj jums atrast to personu vārdus un informāciju, kuri varētu būt ieinteresēti uzzināt vairāk par jūsu uzņēmumu. Vienīgais atvilkums ir naudas stimuls, kas dažreiz ir iemesls daudziem reģistrētiem dalībniekiem, kuriem nav faktiskas intereses kļūt par klientiem.

Piešķirt saturu ieinteresētajām vietnēm var radīt klientu interesi. Šodien ir daudzas tīmekļa lapas, kurām savos emuāros vai publikācijās ir nepieciešams pastāvīgs saturs. Šajās lapās bieži tiek lūgti uzņēmumi, kas piedāvās tiem saturu, ko viņi var publicēt, un tas ir abām pusēm saistīta bezmaksas reklāma. Šī ir bezmaksas tīmekļa telpa jūsu uzņēmuma reklamēšanai, un ātri pieprasīs klientus, kas nāk no alternatīviem avotiem. Šāda veida reklāma parasti nav bezmaksas, kā tikai jūsu sniegtais saturs, kas galvenokārt ir saistīts ar jūsu uzņēmumu.

Jebkurš reklāmas rīks radīs jaunu uzņēmējdarbību, bet to efektīva izmantošana lielā mērā ir atkarīga no tā, cik labi jūsu reklāma ir vērsta uz konkrētu klientu tirgu. Tas, ko jūs atdodat, ir mazāk svarīgs nekā tas, kas to saņem, vai arī, savukārt, kurš atbild uz to. Jūs varat atdot gandrīz jebko, bet to padarot par klientu, balstās uz to, ko jūsu bizness var piedāvāt, lai sāktu.