Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Populārākie kredīti šodienas karjeras vide ir atšķirīga. Cita atšķirība ir tāda, ka ir vairāk iespēju ietekmēt darba iegūšanu, nekā agrāk. Vecais teiciens ir taisnība: "Tas nav tas, ko jūs zināt, tas ir tas, ko jūs zināt.

quot; Labi, to cilvēku skaits, kurus pazīstat, nedaudz palielinājies, pateicoties sociālajiem tīkliem. Cik cilvēki zina par tevi, arī daļēji pateicoties dažādiem instrumentiem, kurus varat izmantot sociālajos tīklos, ir palielinājies.

Tālāk ir sniegti daži padomi, kurus varat izmantot, lai veidotu savu klātbūtni tiešsaistē savā karjerā un tiešsaistes biznesā populārākie kredīti.

Izmantojiet savu emuāru kā atsākšanu

Ņemiet vērā, ka jūsu emuārs ir vieta, kur jūs varat rakstīt savu pieredzi gandrīz pēc kārtas. Piemēram, koplietojiet to, ko jūs zināt par videoklipa izmantošanu, emuāru veidošanu, podcast apraidi vai kādu citu pieredzi. Ilustrējiet to, kā viss kopā sasaistīt stratēģiju. Tas parādīs, ko esat paveicis savā karjerā un dzīvē.

Izmantojiet bezmaksas (vai vismaz zemu izmaksu) rīkus (piemēram, blogspot vai weebly) ar lētu izplatīšanu rakstu katalogos (piemēram, eZines), sociālo mediju vietnēs (piemēram, Digg, Reddit vai StumbleUpon), lai jūs varētu dalīties ar saviem sasniegumiem ar pasaule. Izmantojot dažus meklētājprogrammas optimizēšanas pamatjēdzienus, jūs varat novietot savu pieredzi, lai Google meklēšanas dzinēji saņemtu augstu lapas klasifikāciju, lai potenciālie darba devēji un klienti varētu viegli atrast jūs, meklējot cilvēkus ar pieredzi, kas jums ir.

Vislabāk pārliecinieties un ievietojiet savu attēlu savā emuārā.

Padariet savu lapu par lapu ļoti informatīviem, lai cilvēki zinātu, kas jūs esat, par ko jūs esat kaislīgs un kā cilvēki var sazināties ar jums.

Pievienojiet runājošo lapu, lai cilvēki zinātu, par ko jūs runājat par notikumiem.

Novietojot šos vienumus savā emuārā, Google palīdzēs jūsu potenciālajiem darba devējiem un klientiem saprast, kā reklamēt jūsu klātbūtni tīmeklī.

Izveidojiet sociālo mediju atsākšanu

Veidojiet profilu LinkedIn, jo tas nodrošina bāzes līniju. Tas ir kā atsākt ar citām funkcijām, kas pievienotas; tie ietver jūsu čivināt plūsmu, emuāra ziņas var tikt parādītas, jūsu Amazon lasīšanas sarakstu var parādīt, un citi sociālie mediji un emuāru vietnes var tikt uzskaitītas. LinkedIn ir veids, kā izveidot tīklu ar kolēģiem savā nozarē strādājošajiem speciālistiem un veidu, kā atrast cilvēkus, kuriem ir kopīgas intereses.

Izmantojiet tīklus tīklā

Sociālie tīkli dod iespēju kādam vairāk informēt jūs, izmantojot atkārtotu mijiedarbību. Piemēram, ja mēs esam draugi pakalpojumā Twitter, varat redzēt, ko es uzskatu par pietiekami interesantu, lai ievietotu lodziņā, kurā ir 140 rakstzīmes. Ja mēs esam draugi pakalpojumā Facebook, jūs daudz uzzināsiet par savām interesēm un to, kas man patīk, ko es ievietoju savā profilā, kādas grupas es piederu, un ko es ievietoju uz manas sienas.

Vēl viena lieta par Facebook ir tā, ka jūs varat uzzināt daudz vairāk par mani, nekā jūs saņemat LinkedIn, lai jūs iegūtu bagātinātu profilu par to, kurš es esmu. Man arī ir bildes Twitpic un nosūta tweets, kas saistītas ar maniem dažādiem attēliem. Mans čivināt konts ir saistīts ar Facebook un LinkedIn, tāpēc mani Tweets tiek publicēti gan Facebook, gan LinkedIn. Ja jums gadās skatīties manu CV uz LinkedIn un pamanīsit čivināt, ka ir saite uz Twitpic, jūs varat to noklikšķināt un skatīt manus fotoattēlus sociālā vidē. Tā ir šo instrumentu savstarpējās saiknes vērtība, jo tie patiešām dod iespēju uzrādīt bagātīgāku priekšstatu par to, kas es esmu.

Sociālie tīkli ir lieliski veidi, kā sniegt kontaktinformāciju, lai izprastu kādas personas intereses, sociālās aktivitātes un gaumi, kā arī apgūstot savu profesionālo pieredzi.

Sniedziet bonusu, pievienojot videoklipu savai vietnei

Apsveriet video augšupielādi par sevi vai saiti uz videoklipu, kuru esat augšupielādējis savā YouTube kanālā. Kad jūs izveidojat videoklipu, jums ir kaut kas savādāks un intīms ... cilvēki var redzēt, kas jūs esat un kā jūs darbojat video.

Video veidošana nav grūta. Izmantojiet Flip videokameru un uzņemiet īsu 1-2 minūšu videoklipu par interesējošām tēmām. Pārsūtiet videoklipu no Flip uz datoru un pēc tam augšupielādējiet savā YouTube kanālā.

Papildu ieguvums no attēliem un videoklipiem jūsu emuārā un vietnē ir tas, ka rada uzticību ... tas ļauj cilvēkiem, kuri apskata jūs zināt, ka esat īsts, un, pamatojoties uz to, kā jūs saskaraties ekrānā, jums var uzticēties.

Iesaistīt perspektīvas, darba devējus un klientus uz viņu tūrismu

Pēdējos gados ir mainījies daudz. Populārajiem emuāriem un vietnēm pašlaik ir savas darba dēļi, piemēram, 37Signals un Tech Crunch ... tas nav tikai Monster vai HotJobs. Cilvēki un indivīdi kļūst par darbavietu centru; un neaizmirstiet Craigslist.

Dažreiz darba vietas netiek izplatītas tradicionālajās vietās, un cilvēki, kuri varētu vēlēties atrast jūs, ir tie paši, kas tiešsaistē pavadīt laiku, lai iesaistītu tos savā kūtī!

Mans ieteikums ir privātpersonām, uzņēmējiem un mazajiem uzņēmumiem, lai izveidotu tiešsaistes klātbūtni un efektīvi izmantotu sociālās mediju mārketinga stratēģijas, lai sasniegtu jūsu klientus, augstu jūsu bizness un gūtu peļņu.

Izmantojot internetu, lai pārdotu savus produktus un virzītu pārdošanu, jūs izmantosiet galvenās taktikas, kas jums vajadzīgas, lai gūtu panākumus jaunajā ekonomikā. Ir skaidrs, ka nākamā rūpnieciskā revolūcija ir uz mums, un tā patiešām notiek tiešsaistē. Internets ir jaunais globālais posms mūsdienu tirdzniecības simfonijā. Tie, kuri iemācīsies izmantot šo visspēcīgāko platformu, būs tā vadītāji; un viņi vienlaikus spēlēs mūziku un naudu.

Daudzi augsti kvalificēti biznesa līderi, tostarp Omaha Oracle, norāda, ka, ja jūs nekoncentrējat uz tiešsaistes uzņēmēju, pašnodarbinātas personas vai mazo uzņēmumu īpašnieku, tas būs ļoti grūts ceļš mēnešos un gados uz priekšu; patiesībā viņi saka, ka tā būs grūts cīņa.

Šis ieteikums piesaista pašreizējos un bijušos ārstiem, vadītājiem un citiem korporatīvās darbaspēka dalībniekiem, kuri meklē veidu, kā atstāt savu dibināto un ienesīgo karjeru. Viņi meklē jaunas iespējas sociālo mediju un interneta mārketinga pasaulē, lai viņi varētu gūt ienākumus, prestižu, neatkarību un finansiālas priekšrocības, kas pārsniedz iepriekšējās karjeras lielāko daļu.

Šis emuārs un saistītās ziņas turpinās sniegt plānu, kā pelnīt naudu tiešsaistē, izmantojot Internet Marketing. Jūs atradīsiet pakāpeniskas ceļu kartes dažādām interneta mārketinga biznesa daļām. Jūs atradīsiet materiālu, kas nodrošina uzņēmējdarbības spēles plānu, radot jaunu pieeju darbam, ģimenei un dzīvesveids. Jūs atradīsiet rīkus, izglītību, apmācību un atbalstu. Un jūs atradīsit līdzīgu uzņēmēju kopienu, kas izmanto internetu, lai izkļūtu no parādiem, veidotu bagātību un nodrošinātu mūžīgo finansiālo nākotni.

Noslēdzot, pārliecinieties, lai Lasīt vairāk manas publikācijas vietnē aspenIbiz blogspot, manā Internet Marketing blogā; Iegūstiet dažus padomus par to, ka esiet Google Nr. 1, vietnē aspenIbiz, kurā esmu iesaistījies partneru tirgū; un uzziniet, kā būt savvy ar savu naudu, piemēram, insiders pie aspenIbiz Conspiracy par savu naudu emuāru.

Es ceru, ka jums patiks ziņas, un es ticu, ka jūs tos atradīsiet pārdomāti! Ļaujiet man zināt, ko tu domā.

Visbeidzot, es vēlos piedāvāt vislabākos priekus par laimīgu brīvdienu sezonu un plaukstošu Jauno gadu!