Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Paņemt kredītu apmācība - izdevumi vai ieguldījumi?
Daudzi uzņēmēji, šķiet, uzskata, ka darbinieku apmācība un attīstība ir neobligātāka nekā svarīgākais .

Tas var būt dārgs gan īstermiņa peļņas, gan ilgtermiņa progresa ziņā.
Daudzi uzņēmumu īpašnieki uzskata, ka galvenais iemesls apmācībai ir fakultatīvs, jo tas tiek uzskatīts par vairāk kā par izdevumiem nekā ieguldījums. Tas ir pilnīgi saprotams, ja jūs saprotat, ka daudzos uzņēmumos apmācība un attīstība nav vērsta uz mērķtiecīgu biznesa rezultātu radīšanu paņemt kredītu. Tā rezultātā uzņēmumu īpašnieki bieži sūta savus cilvēkus apmācību kursos, kas šķiet pareizi un labi, bez zināšanām par to, ko gaidīt. Bet bez izmērāmiem rezultātiem gandrīz neiespējami skatīt apmācību kā kaut ko vairāk par izdevumiem.
Tagad kontrastējiet šo pieeju ar to, kur mācības tiek uzskatītas par kapitāla ieguldījumiem ar pārdomātu izpratni par to, kā jūs plānojat iegūt pieņemamu peļņu no jūsu ieguldījuma. Un laba vieta, lai sāktu "pārdomāto apsvēršanu", ir ar vajadzību analīzi.
Tā kā tas attiecas uz apmācību un attīstību, vajadzību analīze patiešām ir rezultātu analīze - ko jūs vēlaties no šīs apmācības? Jautājiet sev: "Kas notiks, lai mainītu manu uzņēmējdarbību vai darbinieku uzvedību vai veiktspēju, kas palīdzētu manam uzņēmumam?" Jāaizsargā: šim uzdevumam ir nepieciešams laiks, lai to uztvertu un vairāk pievērstu uzmanību saviem procesiem nekā jūsu produktiem.
Veicot šo analīzi, apsveriet savas kompānijas stiprās un vājās puses un mēģiniet konstatēt trūkumus, kas, koriģējot, var uzskatīt par potenciālu jūsu uzņēmuma peļņas gūšanai. Daudzu uzņēmumu kopīga uzlabošanas joma palīdz uzraudzītājiem labāk pārvaldīt sniegumu. Daudzi cilvēki ir ieviesti vadošos amatos, jo viņi tehniski ir labs viņu darbā, bet viņi nav apmācīti kā vadītāji, lai palīdzētu saviem padotajiem sasniegt maksimālo veiktspēju.
Apmācības un attīstības vajadzību noteikšana, pamatojoties uz mērķtiecīgiem rezultātiem, ir tikai sākums. Nākamais solis ir izveidot jūsu uzņēmumam mācību dinamiku.
Mūsdienu ekonomikā, ja jūsu bizness nemācās, tad jūs atpūšat. Un bizness uzzina, kā tās cilvēki mācās. Jūsu darbinieki ir tie, kas ražo, attīra, aizsargā, piegādā un pārvalda savus produktus vai pakalpojumus katru dienu, gadu, gadu. Ņemot vērā 21. gadsimta tirgus straujo attīstību un starptautisko sasniedzamību, nepārtraukta mācīšanās ir izšķiroši svarīga, lai jūsu uzņēmums turpinātu veiksmīgi darboties.
Lai jūsu biznesā izveidotu mācību kultūru, vispirms skaidri paziņojiet par jūsu cerībām, ka darbiniekiem jāveic nepieciešamās darbības, lai uzlabotu savas prasmes, lai saglabātu savu profesiju vai darba jomu. Pārliecinieties, vai jūs atbalstāt savus centienus šajā jomā, piegādājot resursus, kas tiem nepieciešami, lai sasniegtu šo mērķi. Otrkārt, informējiet savus darbiniekus par īpašajām apmācību vajadzībām un mērķtiecīgiem rezultātiem, kurus esat izveidojis, ņemot vērā jūsu vajadzību analīzi.
Treškārt, nodrošiniet labu ievadu un orientāciju uz jūsu uzņēmuma kultūru, ieskaitot savu mācību kultūru, visiem jaunajiem darbiniekiem, kurus jūs pieņemat darbā. Šai orientācijai vajadzētu ieviest darbiniekus savam uzņēmumam un nodrošināt viņiem pienācīgu apmācību veiksmīgajās procedūrās, ko jūsu uzņēmums ir izstrādājis un apguvis laika gaitā.
Katrā sekmīgajā apmācības un attīstības programmā ir iekļauts arī elements, kas atbilst jūsu pašreizējām un nākotnes vadības vajadzībām. Šīs sastāvdaļas pamatā ir jānodrošina sistemātiska jūsu vadītāju identificēšana un attīstīšana, ņemot vērā vadīšanas stilu, kas virza jūsu biznesu un padara to par unikālu un rentablu. Vai esat pavadījis laiku pārdomāti, pārbaudot vadīšanas stilu, kas ir visveiksmīgākais jūsu vidē un ko vēlaties reklamēt? Kādus pasākumus jūs veicat, lai attīstītu savas svarīgās vadības iezīmes?
Finansiālie apsvērumi, kas saistīti ar apmācību, var būt satraucoši, taču lielākajā daļā gadījumu patiesā ietekme uz budžetu ir atkarīga no tā, cik labi jūs vadāt pirmās trīs sastāvdaļas (vajadzību analīze, mācīšanās un vadība). Ja jūsu apmācība ir vērsta uz konkrētiem uzņēmējdarbības rezultātiem, jūs, visticamāk, būsiet apmierināti ar to, ko jūs tērējat apmācībai. Bet, ja mācību budžets nav saistīts ar konkrētiem rezultātiem, tad nauda, ​​visticamāk, tiks iztērēta kursos, kuriem nav pozitīvas ietekmes uz uzņēmumu.
Daudzās organizācijās apmācības budžeti ir tikai funkcija, vai uzņēmumam ir ekonomisks uzplaukums vai ilgstoša lejupslīde. Labos laikos uzņēmumi mēdz tērēt naudu apmācībai, kas organizācijai nav nozīmīga, un sliktos laikos svārsta svārstības uz otru ekstremitāšu un apmācība tiek pilnībā novērsta. Jebkurā ekonomiskajā vidē mācību izmaksas jānosaka mērķtiecīgi biznesa rezultātiem, nevis citiem ar budžetu saistītiem faktoriem.
Lai palīdzētu novērst šo tendenci, vienu vai divas reizes gadā nosakiet un novērtējiet savas apmācību un attīstības vajadzības, lai noteiktu jūsu vajadzības un ideju, kā efektīvi un efektīvi sasniegt vēlamos rezultātus.
Jūsu darbinieki ir jūsu galvenais biznesa aktīvs. Ieguldiet tos pārdomāti un stratēģiski, un jūs gūsiet labumu, kas atmaksājas tagad un nākamajos gados.