Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Nebnku kredīti ir svarīgi, lai jūs izveidotu visaptverošu, labi pārdomātu biznesa plānu. Jūsu darbības vadīšana un jūsu biznesa veicināšana ir atkarīga no laba plāna izstrādes.

Padomājiet par to kā sava biznesa ceļvedi, kas palīdzēs jums noteikt, kādi pasākumi jāveic, lai nokļūtu galamērķī - kas, visbeidzot, ir panākumi un personīgā izaugsme.

Uzņēmējdarbības plāna izstrāde liks jums objektīvi domāt par savu biznesu, un jūs pat varēsiet izstrādāt jaunas biznesa stratēģijas šajā procesā. Plāns arī kalpos kā rekords, kuru jūs varat pārskatīt laika gaitā, lai saglabātu mērķi vai pārvērtētu savu virzienu nebnku kredīti.

Zemāk ir minēti daži no labākajiem padomiem uzņēmējdarbības plāna izstrādei.

Izveidojiet redzi

Pirms jūs pazudīsiet detaļās, izklāstiet skaidru redzējumu un saskaņotu vērtību kopumu savam uzņēmumam. Izstrādāt misijas pārskatu un izmantot to, lai noteiktu īstermiņa mērķus un prioritātes. Kad jūsu biznesam ir skaidra, liela attēla ceļvedis, jūs varat plānot savu braucienu ar lielāku uzticību.

Tirgus analīze

Vienkārši citējot pētījumu par kopējo tirgus apjomu, šodien ieguldītājiem nav ārkārtīgi pārliecinoši. Tā vietā detalizēti runājiet par saviem konkurentiem savā biznesa plānā: nosakiet tiešos, netiešos un pat potenciālos konkurentus un aprakstiet to piedāvājumus, to tirgus procentuālo īpatsvaru, to finansējumu un cenu noteikšanas, izplatīšanas un veicināšanas stratēģijas. Vissvarīgākais, plānam ir jābūt skaidram, kā jūsu piedāvājums ir atšķirīgs un kāpēc tas klientiem sniedz labāku vērtību.

Neignorējiet savus klientus

Mēs visi zinām, ka saka: "Klientam vienmēr ir taisnība." Tas viss ir taisnība, kad runa ir par to, kā viņi izvēlas tērēt savu naudu. Pārāk daudz uzņēmēju uzņemas, ka viņi precīzi zina, kas ir viņu klientiem, bez apgrūtinājumiem jautāt. Ņemiet laiku, lai uzzinātu par saviem klientiem, un izveidojiet savu biznesa plānu, ņemot vērā viņu vajadzības un vēlmes.

Izprot konkurenci

Uzņēmējdarbības vides izpratnes neatņemama sastāvdaļa ir izpratne par konkurenci, gan tās būtību, gan konkurences pamatā nozarē. Vai tā ir īpaši konkurētspējīga vide vai konkurences trūkums? Kā konkurējošie vēsturiskie uzņēmumi - vai cenu līderis ir acīmredzams? Visbeidzot, ir būtiski izskaidrot pamatprincipus, uz kuriem plānojat konkurēt; vai jūs varat efektīvi konkurēt ar esošajiem spēlētājiem?

Finanšu iestādes

Šie skaitļi tiks pakļauti īpašai pārbaudei. Izmaksas ir jādokumentē pilnībā, un pārdošanas prognozēm jābūt gan konservatīvām, gan reālām. Kaut arī izmaksas ir daudz noteiktākas un paredzamas, izšķirošais faktors veiksmes vai neveiksmes biznesā būs pārdošanas līmenis. Kā potenciālie investori izlasīs jūsu biznesa plānā, vislielākie jautājumi viņu prātos būs: cik drīz šis uzņēmums nokļūs pārtraukumā? Kad tas būs izdevīgi? Vai numuri ir reāli? Vienlīdz svarīgi ir arī bruto peļņa un naudas plūsma, kā arī detalizētas ikmēneša prognozes, kurās parādīts labi pārdomāts veids, kā sasniegt naudas plūsmas pārtraukuma līmeni.

Savvy uzņēmējiem arī jāietver palēnināšanās ekonomika pieņēmumos - pārdošanas cikli, kā arī cenu noteikšana. Investori nevēlas redzēt cenas rūpniecības normām vai virs tiem, kā arī brīdina, ka nemēģina konkurēt par cenu, lai gan šis maršruts ir vilinošs, lai uzsāktu darbību. Uzņēmums, kas ir spiests sacensties par cenu, ir preču bizness, un preču ražošanas uzņēmumi parasti nedara labus lejupslīdes apstākļos, un tie nav labi, kā riska darījumi.

Labs biznesa plāns ietvers visus šos, lai gan ne visi biznesa plāni ir tik detalizēti.

Iegūstiet otro (un trešo) atzinumu

Vispieredzējušais uzņēmējs zina, ka viņi joprojām var gūt labumu no cita viedokļa. Pat ja jūs esat vienīgā persona, kas iesaistīta jūsu uzņēmējdarbībā, atrodiet tādu personu, kas var objektīvi izpētīt savu plānu un norādīt iespējamos trūkumus, piemēram, jautājumus, kurus jūs, iespējams, esat aizmirsis, kā arī izcelt spēka laukus.

Sagaidīt negaidītu

Katram biznesa plānam ir vajadzīga neliela istaba, kas ļauj negaidītām izmaiņām. Daļa no tā ir budžetu un mārketinga plānu izveide ar dažu iebūvētu elastību. Taču, pielāgojoties pārmaiņām, arī jūs varētu mainīt vai pat atteikties no uzņēmējdarbības prakses, kas agrāk bija veiksmīga. Esi elastīgs un esi gatavs!

Esi skaidrs par prēmijām

Uzņēmuma izveide ietver smagu darbu un cīņu. Bet tam vajadzētu ietvert arī skaidru priekšrocību kopumu gan jums, gan jūsu darbiniekiem. Kad jūs nosakāt mērķus savā biznesa plānā, iekļaujiet kādu konkrētu motivāciju, kas pārsniedz labi paveikta darba apmierinātību. Cilvēki strādā vairāk, kad viņi zina, par ko viņi strādā.

Kopsavilkums

Iespējams, ka vissvarīgākā plāna sastāvdaļa ir kopsavilkums. Tas ir kopsavilkums par visu plānu, un tas parasti ir ietverts plāna sākumā. Tas arī mēdz darboties kā galvenais kritērijs ieguldītājiem, kas piespiests laikam, - ja viņiem tas patīk, viņi to izlasīs, ja ne. Tas būtu jāpabeidz pašā biznesa plānošanas procesa beigās, un tam vajadzētu būt "wow faktoram", kas viņus liek lasīt tālāk. Kopā ar to rakstniekam arī jāsagatavo īss "lifta piķis" - piecu minūšu pārskats par jaunā produkta / pakalpojuma galvenajiem ieguvumiem.

Īstenot plānu

Visbeidzot, plāns vienmēr jāuzskata par dzīvo dokumentu, un tajā ir specifiski dati par datumiem, termiņiem un īpašiem pienākumiem. Tas ir pastāvīgi jāpārskata un jāatjaunina, kā arī tiek izmantots regulārās "plānā pret faktiskajām" diskusijām. Uzņēmējdarbība lielā mērā balstās uz cilvēkiem, kuri veic darbības un ir atbildīgi par viņiem. Uzvarošs biznesa plāns palīdzēs nodrošināt, ka bizness ir pilnībā orientēts uz to, kas nepieciešams, lai sasniegtu uzņēmuma mērķus.