Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Naudas aizdevumi anglija lielākā daļa uzņēmumu uzdod sev šādu jautājumu: "Cik mums šī reklāma izmaksās?" kad viņiem patiešām vajadzētu uzdot sev jautājumu: "Cik tas maksās, lai neradītu šo reklāmu?"

Ja jūsu uzņēmums tērē tirdzniecībai 1000 USD nedēļā, jūs varat ietaupīt 1000 USD nedēļā, nedarot nekādu mārketingu. Tas ir taisnība, bet tas ir vienkāršs un tuvredzīgs viedoklis par situāciju. Tomēr, ja no šī mārketinga gūtie ieņēmumi ir 1010 ASV dolāri, jūs patiesībā vienkārši zaudējāt 10 ASV dolārus, nedarot to naudas aizdevumi anglija.

Vairumā gadījumu rezerve nav tik slaids. Mēs parasti ievedam apmēram 10 reizes vairāk, nekā mēs iztērējam jebkurā nedēļā. Tas nozīmē, ka par katru 1000 ASV dolāru, ko mēs tērējam mārketingam, mēs ievedam 10 000 ASV dolāru. Ja mēs nolemsim, ka mēs tikai tērēsim pusi no tā, ko parasti izdevām, mēs automātiski ietaupīsim pusi no mūsu budžeta. Tas ir lieliski, bet mēs, visticamāk, zaudēsim pusi no mūsu iknedēļas pārdošanas ienākumiem. Mēģinot ietaupīt pusi no mūsu budžeta, mēs faktiski zaudējām 9 reizes šo summu.

Tas viss atgriežas jūsu peļņā no ieguldījumiem. Tā ir ROI, par kuru es vienmēr runāju. Ja jūs tikai veicat to, ko jūs tērējat savam mārketingam, tas nedara savu darbu. Nauda, ​​ko jūs tērējat jūsu mārketingam, ir jūsu ieguldījums. Naudas summa, ko jūs iegādājāties no pārdošanas, ir peļņa no šī ieguldījuma. Tāpēc jūsu IA ir vissvarīgākā statistika, kas jāņem vērā, mēģinot sadalīt jūsu mārketinga budžetu. Izmantojot vairāk naudas mārketinga stratēģijai, kuras rentabilitāte ir augstāka, jums vairs nav jāmaksā, tāpēc tas padara jūs vairāk naudas. Taupot naudu, samazinot mārketinga budžetu, tas nešķiet tik vilinošs, kad jūs to domājat šādā veidā. Diemžēl daudzi uzņēmumi vispirms samazina savu mārketinga budžetu, mēģinot palikt uz platības lēnu periodu laikā. Viņi patiesībā paātrina to nokrišanu.

Jūs esat to dzirdējuši atkal un atkal: "Tas aizņem naudu, lai pelnītu naudu." Tas ir tikpat taisnīgs kā šodien. Jums ir labs produkts vai pakalpojums, labi vadāt savu biznesu, vienīgais, kas jums nepieciešams, ir labs mārketings, un tas galu galā būs jāmaksā par sevi.

Iespējams, līdz šim esat pārliecināts, ka jums ir nepieciešams tērēt naudu, lai veicinātu savu biznesu.

Varbūt jūs joprojām apstājat ar lielo jautājumu: "Kā?" Kas jums patiešām ir jāzina, un kā jūs to tiešām varat darīt?

Sāksim ar reklāmas pamatprincipiem.

Kas ir veicināšana?

Paaugstināšana (pro • mō • shun) n. Jebkas, piemēram, reklāma, publikas šķietami utt. Tiek darīts, lai publicētu (pievērstu sabiedrības uzmanību vai interesi) personu, produktu, notikumu utt. New Webster Concise Dictionary2003 Enciklopēdijas izdevums

Kāpēc jūs veicināt?

Paaugstināšanas mērķis ir palielināt uzņēmējdarbību un palielināt klientu bāzi. Vienmēr mēģiniet ievest tik daudz darījumu, cik vien iespējams. Tas izklausās kā acīmredzama lieta, ko teikt, bet daudzi cilvēki joprojām nepilda šo noteikumu. Neuzņemieties, ka neviens no jaunajiem klientiem nebūs pārāk daudz, lai jūs varētu rīkoties. Ja jums ir tik daudz darījumu, jūs vienmēr varat novest pie pagaidu vai pastāvīga personāla, lai apstrādātu darba slodzi.