Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Mini kredīts pirmais solis, ja vēlaties pelnīt naudu tiešsaistē, ir saprast, ko vēlaties pārdot. Personu grupa, kuru jūs pārdosit, saucas par jūsu niša tirgu.

Šis raksts sniegs jums vienkāršu formulu, kas palīdzēs ātri atrast jūsu nišu.
Kad es sāku mācīties, kā pelnīt naudu tiešsaistē, man aizrita mēneši, lai nokļūtu pirmajā solī. Tas ir rentabla tirgus niša.
Patiesība ir tāda, ka jūs varat pelnīt naudu tiešsaistē, pārdodot tikai par kaut ko, ja jūs uzzināt, kā tirgoties.
Daudzi interneta mārketinga "gurus" runā par visrentablākajām nišām, bet šīs "rentablas" nišas ir ārkārtīgi konkurētspējīgas mini kredīts. Tas ir arī grūti konkurēt ar gurus, kas jau pelna naudu un ir uzticības tonnas, ja esat jaunā interneta mārketings.
Iesācējam ir vieglāk pelnīt naudu tiešsaistē nišas tirgū, par kuru viņš vai viņa jau ir kaislīgi.
Cilvēki sarežģī tirgus niša izvēles procesu. Man patīk palikt vienkāršs.
Vienkārši izveidojiet sarakstu ar 5 lietām, kas jūs interesē.
Kad jūs izveidojat savu sarakstu, izmantojiet vispārīgus noteikumus, piemēram, suņu apmācība, cīņa pret cīņu, tīkla mārketings, groza aušana, azartspēles, mati, videospēles, beisbola kartes, golfs, basketbols, peldēšana, garīgums, kristietība, ēdiena gatavošana uc
Tie ir vispārīgi jēdzieni, kas apraksta tirgus, kur cilvēki tērē naudu gan tiešsaistē, gan bezsaistē.
Tos sauc par atslēgvārdiem. Atslēgvārdi vai atslēgvārdu frāzes ir vārdi vai frāzes, ko cilvēki ieraksta meklētājprogrammā, kad viņi meklē kaut ko internetā.
Veidojot interešu sarakstu, izvairieties lietot neskaidrus vārdus, piemēram, "palīdzot cilvēkiem". Tas nav skaidri definēts tirgus.
Ja jums ir nepieciešama palīdzība prāta vētras, dodieties uz Wal-Mart un apskatīt visas dažādās lietas, ko tās pārdod.
Tie ir nišas tirgus.
Acīmredzot tie ir izdevīgi nišas. Pretējā gadījumā Wal-Mart nevarētu pārdot šo produktu savos veikalos.
Kad esat ieguvis atslēgvārdu sarakstu ar piecām interesējošām jomām, nākamais solis ir pētīt šos nišas tirgus tiešsaistē.
To sauc par atslēgvārdu izpēti.
Kad veicat atslēgvārdu izpēti, ir divas lietas, kuras jums vajadzētu apskatīt.

  1. Pieprasījums
  2. Konkurence

Pieprasījums - vēlaties aplūkot pieprasījumu pēc saviem atslēgvārdiem, lai pārliecinātos, vai ir pietiekami daudz cilvēku, kuri vēlas, ko jūs mēģināt pārdot.
Lai apskatītu pieprasījumu, izmantojiet bezmaksas Google AdWords atslēgas izpētes rīku.
Ievietojiet atslēgvārdus un atslēgvārdu frāzes meklēšanas lodziņā pa vienam.
Ja meklēsit savus plašos atslēgvārdu terminus ar šo rīku, tas izveidos sarakstu ar vismaz vismaz 100 saistītajiem atslēgvārdiem, ko cilvēki meklē meklētājprogrammā.
Meklējiet atslēgvārdus, kas ir vairāk saistīti ar jūsu interesi, nevis plašo atslēgvārdu, ar kuru jūs meklējāt.
Pievienojiet savam sarakstam atslēgvārdus, kuri ir visatbilstošākie, un kuru globālais ikmēneša meklēšanas apjoms ir robežās no 2000 līdz 100 000.
Šo procesu sauc par "jūsu tirgus nišas sašaurināšanu". Jo mērķtiecīgāks jūsu tirgus niša, jo vieglāk būs pelnīt naudu.
Konkurence - lai apskatītu konkurenci, mēs varam izmantot Google meklētājprogrammu. Meklējiet savus atslēgvārdus pa vienam. Ievietojiet kodu "allintitle:" pirms katra atslēgvārda, kad meklējat.
Šis kods pavelinās visas tīmekļa vietnes ar šo atslēgvārdu vietnes sadaļas sadaļā. Tas ir jūsu "reāls sacensības", jo viņi apzināti ievietoja šo atslēgvārdu virsrakstā.
Tas nozīmē, ka ikviens, kas uztur mājas lapu, pietiekami labi zina meklētājprogrammu optimizāciju, lai atslēgvārdu iekļautu virsrakstā.
Meklējiet "allinititle:" meklēšanas apjomu, kas mazāks par 100 000.