Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Mikro kredīti viens no maniem klientiem saņēma zvanu no mātes, kad mēs nopietni izstrādājām savu portfeli. Es jautāju pēc redzes viņas paniska reakcija.

Viņas māte gribēja, lai manu klienta dēlu nekavējoties izņemtu no skolas, jo peldbaseinā noticis nelaimes gadījums. Students nomira peldēšanas laikā. Cik pareizs lēmums būtu izvest bērnu no skolas, nesaprotot, kas tieši noticis?
Vai tas ir labs vai slikts, cilvēka prāts pieņem lēmumus, pamatojoties uz pieejamības aizspriedumiem. Lasiet tālāk, lai izprastu pieejamības noviržu ietekmi lēmumos par ieguldījumiem un to, kā mēs varam izvairīties no šīs situācijas mikro kredīti.
Kas ir pieejamības aizspriedumi?
Pieejamības aizspriedumi ir nekas cits kā pieņemt lēmumus, kurus ietekmē nesenie notikumi vai dramatiskie apstākļi. Lielākoties mēs pieņemam lēmumus, pamatojoties uz šādiem gadījumiem. Jā, mēs to darām, ieguldot mūsu grūti nopelnīto naudu.
Kas notiek, pieņemot lēmumu par investīcijām, kuru ietekmē pieejamības novirze?
Kā jūs nolemjat pirkt vai pārdot krājumus? Vai jūs vienkārši paļauties uz tūlītēju pieejamo informāciju? Tas varētu būt kaut kas, ko jūs lasāt papīra formā, jūsu drauga padoms vai ieguldītāju vidū. Vai jūs zināt, kas notiek, pieņemot šādus lēmumus?
Jums jāzina par dažiem incidentiem, kas notika nesenā pagātnē. Indijas lielākā ogļu ražošanas uzņēmums Coal India atradās 2010. gadā. To sauca par "Indijas IPO māti". Daži pat apgalvoja, ka IPO Ogļu Indija parādīs kalnu, lai uzkāptos pret investoriem. Investori steidzās un nopirka lielu krājumu skaitu. Aplūkojiet to tagad, tikai 3 gadu laikā. Tā kā akmeņogļu cenas un līdz ar to krājumi samazinās, to uzskata par vissliktāko ieguldītāju izvēles iespēju. IPO paļaušanās izceļas kā vēl viens piemērs šeit.
Tas pats noticis ar tehnoloģiju burbulis 19. Gadu beigās un 20. Gadu sākumā. Ikviens gribēja kļūt par uzņēmēju un turēt dažus krājumus ar nosaukumu ".com". ASV Indijā ne tikai Indijas māju burbulis ir lielisks piemērs tam, ka cilvēki zaudē milzīgu nozīmi, ja lēmums tiek pieņemts pieejamības aizsprieduma dēļ. Iemesls ir produktu popularitāte.
Kā mēs varam izvairīties no kļūdainas pieejamības upuriem?
Sir John Templeton, izcils investors un ieguldījumu fondu pionieris, pat iesaka mums izvairīties no populāras. Viņš saka: "Izvairieties no populāras. Kad visas krājumu pirkšanas vai pārdošanas metodes kļūst populāras, pārejiet pie nepopulāras"
Lēmumu pieņemšana, pamatojoties tikai uz emocijām, tūlītēja pieejamība, popularitāte noved pie katastrofas. Ko var darīt, lai izvairītos no tāda scenārija piepildīšanas? Studiju, studiju un pētījumu par produktu pirms ieguldīšanas tajā.
Izveidojiet portfolio, lasot, analizējiet un kartējiet savus mērķus. Ieguldiet produktā tikai tad, kad esat veicis pietiekamu pētījumu par to. Uzklausiet, ko citi saka, bez jebkādām aizspriedumiem. Izmantojiet no saviem iegūto informāciju tikai kā norādes savam pētījumam, nevis lai pieņemtu svarīgus lēmumus. Analizējiet katra produkta priekšrocības un trūkumus.
Redzot visus sarkanos karogus portfelī. Neaizmirstiet tos. Cits vairāk, lai saprastu, kāpēc jums ir sarkanā krāsā. Pētījuma beigās sarkanie var kļūt zaļš, un otrādi.
Bottomline:
Padomā par 11. septembra teroristu uzbrukumu Amerikas dvīņu torņiem. Atcerieties, ka skatāties uz lidmašīnām, kas skar dvīņu torņus un nāves gadījumu, ko tā ieved? Iedomājieties, kas būtu noticis, ja cilvēki izvēlēsies doties ceļā, nevis lidot, jo pastāv neobjektivitāte? Ceļu satiksmes negadījumi būtu palielinājušies. Tā kā patiesībā lidojuma brauciens ir kļuvis daudz drošāks drošības pasākumu dēļ visā pasaulē.
Tāpat, ja neietekmē savas emocijas, nesenie uzplaukumi un pazemināšanās tirgū, informācija no jūsu drauga vai ģimenes ir ļoti svarīga, pieņemot vissvarīgākos lēmumus par jūsu ieguldījumiem.
Joprojām ir grūti atbrīvoties no šiem. Izpildiet vienkāršo uzdevumu, lai atbrīvotos no pieejamības aizspriedumiem.

  • Rakstiet par produktu, kuru vēlaties iegādāties vai pārdot
  • Rakstiet par iemesliem, kādēļ vēlaties iegādāties vai pārdot
  • Pēc darba uzņemiet pārtraukumu. Izejiet pastaigā, lasiet grāmatu, skatāties jauku filmu vai spēlē ar savu bērnu, lai jūs nedomātu par savām investīcijām.

Pēc pārtraukuma iepazīstieties atkal un atkal. Jūs saņemsiet skaidru priekšstatu par to, kas tieši tagad ir jādara. Ņemt savus lēmumus izcili tagad!