Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Man ir nepieciešams aizdevums 2017 daudzi uzņēmumu īpašnieki izmanto priekšapmaksas avansa pakalpojumus dažādām vajadzībām, piemēram, samaksājot darbinieku algām, projektiem nepieciešamo kapitālu un citas vajadzības, kas prasa papildu izdevumus.

Lai gan aviosatiksmes pakalpojumi tiek apzīmēti kā nepieciešamība daudziem, uzņēmumi, kas piedāvā šos pakalpojumus, uzņemas izaicinājumu radīt potenciālos klientus. Parasti naudas avansa radīšana rada sarežģījumus. Lielākajai daļai cilvēku ir izrādījusies ļoti droša informācija par viņu finansēm; it īpaši uzņēmumu īpašnieki man ir nepieciešams aizdevums 2017. Viņi nevēlas dalīties finanšu informācijā gandrīz ikvienam, jo ​​tas var apdraudēt viņu uzņēmumus.
Ar šo izaicinājumu spēlē daudzi no šiem uzņēmumiem uzskata, ka ir pārāk grūti pat uzsākt savu b2b vadošās paaudzes kampaņu. Vienkārši domājot par visām kampaņas uzsākšanas sarežģītībām, tās var kļūt neizdevīgākā situācijā, ja tās:


  • aizņem pārāk daudz laika kampaņas veidošanā
  • rada daudz kļūdu šajā procesā
  • pārāk daudz izmēģinājumu un kļūdu periodu
  • pievēršoties vairāk plānošanas posmā, un
  • Nav nodrošināta ilgstoša un atjaunināta svina datubāze Tikai redzēt un domāt par šiem izaicinājumiem var dot skaidru naudu avansu uzņēmumu īpašniekiem galvassāpes. Tomēr ir metodes, kurās šīs problēmas var tikt samazinātas un pat rūpīgi novērstas.

Viena no šādām efektīvām mārketinga taktikām, lai radītu potenciālos klientus, ir ārpakalpojumu telemārketinga pakalpojumu iegūšana. Izmantojot profesionālu telemārketinga uzņēmumu, daudzas pazīstamās problēmas un izaicinājumi, kas rodas, lai radītu naudas avotus uzņēmumiem, tiek samazinātas pēc lieluma.
Pirmkārt, uzņēmums var iegūt tūlītējas zināšanas par mērķa tirgu. Uzņēmumam vairs nav jāapgūst un jāsaprot viss, kas ir par mērķēto tirgu, jo šie profesionālie zvanu centri jau ir guvuši lielu pieredzi, sazinoties ar minētajiem mērķiem. Tādēļ šie telemarketers rada vislielāko varbūtību, ļaujot avansu avansa sabiedrībai iegūt visaugstākās kvalitātes potenciālos klientus.
Otrkārt, skaidras naudas avansa uzņēmumam ir tikai jānorāda dažas lietas, lai uzsāktu kampaņu. Daži no tiem ir:


  • izsaucēja skripts (ja to var nodrošināt)
  • informācija par uzņēmumu
  • nozare, profesija vai varbūt pat valsts, kurā tie plāno mērķēt, un, protams,
  • maksājums par pakalpojumu Lately, vadošās paaudzes kampaņa var kļūt izmaksu ziņā efektīvākiem centieniem par avansu uzņēmums. Radot potenciālos potenciālos līderus, uzņēmums pastāvīgi aizplūst no uzņēmuma finansēm, jo ​​vienmēr ir nepieciešams pastāvīgi izmantot pamatpakalpojumus. Telemārketings uzņēmums var apstrādāt visus zināmos izdevumus saistībā ar komunālajiem pakalpojumiem. Citiem vārdiem sakot, skaidras naudas avansa uzņēmumam ir jāiesniedz tikai sākotnējais maksājums un jāļauj viņiem skatīties, kā sākumā ielej klientus.

Ar šo profesionāļu palīdzību vadošās paaudzes kampaņa var kļūt rentablāka un noteikti rentablāka. Radītie potenciālie ieguvumi būs tie, kuru intereses ir tik lielā mērā, ka ir ļoti tuvas, lai vienotos par produkta un / vai pakalpojuma, kas notiks, iegādi.
Ārpakalpojumi ārzemju zvanu centriem ir tikai biļete, kas šiem avansa uzņēmumiem ir nepieciešama, lai palielinātu to IA.