Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Lēnais kredīts veidojot savu labklājības plānu, svarīgs faktors ir tas, vai jūsu mērķis ir uzkrāt aktīvus, lai radītu nākotnes naudas plūsmu vai atbalstītu jūsu pašreizējās naudas vajadzības, izstrādājot naudas plūsmas stratēģiju.

Nauda ir jebkura biznesa dzīvības asinis. Uzņēmums var parādīt rentabilitāti, bet bez naudas tas joprojām var neizdoties. Straujš izaugsme, vienlaikus dodot peļņu, izraisa lielas problēmas ar naudas plūsmu. Ja jūsu bizness strauji pieaug, tas ir sezonāls vai noraidošs, ir svarīgi prognozēt naudas plūsmu, lai nodrošinātu panākumus lēnais kredīts.
Jo ātrāk jūs saņemsiet stratēģisko plānu, jo ātrāk jūsu bizness un komanda varēs jums palīdzēt veidot savu redzējumu un veikt uzņēmējdarbību, kur vēlaties doties.
Jebkurš bizness, it īpaši mazāks uzņēmums vai starta uzņēmums, cenšoties nodrošināt savu pamatu, naudas plūsma ir viens no svarīgākajiem finanšu veselības aizsardzības pasākumiem. Tas ļauj jums sekot līdzi parādu maksājumiem, palīdz veidot labāku pirktspējas sviru un sniedz jums iespēju ieguldīt jūsu uzņēmuma turpmākajā izaugsmē. Tāpat kā vecais teiciens, "nauda ir karalis".
Naudas plūsma ir arī viens no galvenajiem veidiem, kā novērtēt savu uzņēmējdarbību un potenciālo vadīšanas taktiku, kā arī vērtīgu novērtēšanas pasākumu. Šo iemeslu dēļ ir ļoti svarīgi izmantot stratēģisko plānošanu kā veidu, kā precīzi noteikt jūsu uzņēmuma nākotnes ieņēmumus un izdevumus.
Stratēģiskās plānošanas pamati
Stratēģiskā plānošana var būt noderīga visos uzņēmējdarbības aspektos, taču īpaši noderīgi jūs cenšaties pārvaldīt savu naudas plūsmu. Izstrādājot prognozes un lēmumus, balstoties uz iepriekšējām tendencēm un klientu demogrāfiskajiem rādītājiem, varat aktīvi rīkoties, vadot savu organizāciju. Iespējamais nākotnes rezultātu pārskats parasti tiek plānots ilgākā trīs līdz piecu gadu periodā, un tā rezultātā tiek izstrādāta un īstenota jauna biznesa stratēģija.
Naudas plūsma un pārdošanas prognozēšana
Kad runa ir par naudas plūsmas pārvaldību, visbiežāk stratēģiskā plānošana tiks veikta pārdošanas prognozēšanas veidā. Prognozēšana, kas ir vienkārši viens no visbiežāk sastopamajiem stratēģiskās plānošanas veidiem jebkurā uzņēmumā, ir metode, kā nākotnē noteikt aplēstos pārdošanas līmeņus noteiktā laika posmā, neatkarīgi no tā, vai šis laika posms ir nedēļa, mēnesis vai gads. Lielākajā daļā uzņēmumu aptuvenie pārdošanas rādītāji tiek izmantoti gandrīz visu citu veidu prognozēm un budžetam. Viņi izmanto, lai noteiktu svarīgus lēmumus, piemēram:
• cik daudz izejvielu iegādājas, lai apmierinātu pieprasījumu
• Cik pārdošanas menedžeri jāpieņem darbā, lai efektīvi pārvaldītu gaidīto apjomu
• cik liela ir mārketinga budžeta vērtība, lai attīstītu un vadītu jaunus uzņēmumus
Pārdošanas prognozēšana lielākoties ir tikai izdomāts minējums par to, kas viņam nākotnē ir, ņemot vērā iepriekšējos rezultātus, izaugsmes tendences, sezonālās svārstības un ārējā tirgus un ekonomisko apstākļu virkne.
Stratēģiskās plānošanas izmantošana, lai uzlabotu naudas plūsmu
Lai uzlabotu naudas plūsmu, stratēģiskā plānošana jūsu biznesā ir patiesi saprast dažādos spēkus darbā un veidu, kā tie ietekmē jūsu organizāciju. Daži no galvenajiem pasākumiem, kas jāveic:
• Zinot dažādu produktu līniju un pašreizējo stratēģiju ietekmi
• identificēt cilvēkus par jūsu rezultātiem un iekļaut tos prognozēšanas procesā
• Svarīgi darbības rādītāji, kurus var precīzi izsekot dažādos intervālos
• Izpratne par riskiem un iespējām, kas, iespējams, parādīsies plānotajā laika posmā
• Regulāri sekojot rezultātiem un vajadzības gadījumā koriģējot prognozētos nākotnes rādītājus
• Atbilstošās partijas atbildīgi glabāt gan attiecībā uz ieņēmumiem, gan kopējiem naudas plūsmas rezultātiem
Pārdošanas prognozēšana ir viens no svarīgākajiem biznesa vadīšanas aspektiem - neatkarīgi no tā, vai tas ir neliels vienspalīdzīgs lietotājs vai liela daudznacionāla sabiedrība. Precīzi prognozēšanas skaitļi ir noderīgi, pārvaldot un saglabājot jūsu uzņēmuma naudas plūsmu. Pārdošanas prognozēšanas procesā, izmantojot stratēģisko plānošanu, varat labāk sagatavot savu organizāciju, lai tā būtu sagatavota nākotnei, un spēsit reaģēt uz pārmaiņām, kā tas notiek.
Mērķis - pozitīva naudas plūsma pret negatīvu naudas plūsmu. Pozitīva naudas plūsma ir tad, kad jūsu biznesam ir vairāk naudas, nekā ir jāmaksā rēķini. Negatīva naudas plūsma ir tad, kad jūsu bizness tērē vairāk naudas nekā tas notiek, tas nozīmē, ka naudas plūsma ir lielāka nekā naudas plūsma.