Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Kredītu piedāvājumi dažus gadus tiešsaistes aptaujas ir bijis vēl viens veids, kā padarīt naudu brīvā laikā no mājām vai, ja kādreiz tas ir piemērots.

Tas varētu būt jauks otrais ienākums, it īpaši, ja jums ir brīvais laiks. Jūs varētu atgūt vai atlaist, students ar daudz laika uz rokas vai palikt mājās mamma. Tur ir daudz uzņēmumu, kas apgalvo, ka piedāvā šo pakalpojumu, taču ir dažas lietas, ko meklēt:

a) Meklējiet uzņēmumu, kas neuzliek daudz naudas, lai piereģistrētos, lielākā daļa šo uzņēmumu, kas maksā daudz, tikai grib jūsu naudu kredītu piedāvājumi. Tie, kas maksā nedaudz, vienkārši atgūst savas administratīvās un uzturēšanas izmaksas.

b) ja uzņēmums reģistrācijas maksai piedāvā 100% garantijas kompensāciju, tas nozīmē, ka viņi ir pārliecināti un stāv aiz sava produkta. Šajā gadījumā jums nav ko zaudēt.

c) Vietnei jābūt vienkāršai, ja tā ir pārāk sarežģīta, tas jūs sajauc un jūs iztērēsiet laiku, jūs esat tur, lai nopelnītu naudu, nevis zaudē naudu, laiks ir nauda.
Šīs ir dažas vienkāršas vadlīnijas jums. Veiksmi.

Es ieteiktu jums izmēģināt Survey Estate viņu cena ir laba un vietne ir vienkārša. Viņi arī piedāvā 100% garantijas atmaksu. Pēc parakstīšanas jums ir jāņem vērā dažas svarīgas lietas, kas jums ļoti palīdzēs.

1. Es ieteiktu jums atvērt atsevišķu e-pasta kontu, kuru izmantosit, kad piesakāties apsekojuma uzņēmumiem. Jūs aizpildīsiet daudz tiešsaistes veidlapu, un jūs saņemsiet daudz e-pasta ziņojumu. Jahu vai Hotmail konts ļauj jums bloķēt jebkuru nevēlamu e-pastu.

2. Pārliecinieties, vai esat izmantojis jaunāko tīmekļa pārlūkprogrammas versiju, piemēram, Internet Explorer 5.0 vai jaunāku versiju. Jūs nevēlaties, lai jūsu pārlūkprogramma nokrītos, kad esat pieteicies un piedalās aptaujā vai fokusa grupā.

3. Noteikti saglabājiet labu ierakstu par visām tirgus izpētes vietnēm, ar kurām esat pierakstījies, tāpēc katram no tiem ir viegli pieejamais lietotājvārds un parole. Jūs varētu mēģināt izmantot to pašu Lietotāja ID un Paroli, lai tie visi varētu jums ērtāk.

4. Lai pārliecinātos, ka esat izvēlējies daudz aptauju un fokusa grupu, pārliecinieties, ka esat pareizi aizpildījis sākotnējo profilu katrai tirgus izpētes grupai, ar kuru reģistrējat. Jūsu sākotnējais profils noteiks, kāda veida aptaujas vai fokusa grupas jums būs piemērotas. Neierobežojiet demogrāfiskos datus. Piemēram, noteikti atlasiet vairākus vaļaspriekus, intereses utt. Tomēr nekontrolējiet visas vai arī tas var izskatīties kā kļūda vai aizdomīgs.

5. Nekad negaidiet pārāk daudz aptauju tūlīt pēc pievienošanās. Jūs iegūsit sākotnēji. Centieties būt pacietīgam un pabeigt katru apsekojumu, ko saņemat, pat ja tas nemaksā naudu, šiem uzņēmumiem ir jāuzticas jums, un, kad tas notiek, viņi pamanīs, ka esat apņēmies veikt savus apsekojumus un nosūtīsim jums vairāk un vēl.

6. Lūdzu, apmeklējiet viņu mājas lapas un reģistrējiet tos, kurus vēlaties. Jūs izvēlēsieties, pamatojoties uz jūsu reģistrācijas profilu; ja jūs neesat reģistrējies kādā no viņiem, jūs nekad neesat saņēmis nekādus apsekojumus.

7. Paturiet prātā, ka uzņēmumi, kas piedāvā tikai zīmējumu vai loterijas, bieži mainīs savus piedāvājumus no mēneša uz mēnesi. Uzņēmums var piedāvāt zīmējumu vienu mēnesi, pēc tam piedāvāsim 100 ASV dolāru apmaksu nākamajā mēnesī. Tas viss ir atkarīgs no pētījumu un aptauju veida, kāds ir viņu klientiem. Ir vērts ņemt laiku, lai reģistrētos šajos uzņēmumos, jūs nekad nezināt, ko viņi piedāvās nākamajā, un tas var būtiski ietekmēt jūsu peļņu.

Padomājiet par to kādu brīdi, jūs jau esat izdomājuši vai izteikusi viedokli par daudziem produktiem, kurus izmantojat savā ikdienas dzīvē. Varbūt jums patīk tāds skūšanās krēms, kuru lietojat. Vai arī jūs patiešām ienīsti jaunās sezonas TV pārraides. Varbūt jūs domājat, ka jauna soda tirgū ir pārāk salda. Jūs varētu ieteikt draugam, lai skatītos noteiktu filmu vai televīzijas sēriju. No otras puses, jūs nevarat pārtraukt ieteikt lielisku jaunu vīnu, kuru jūs mēģinājāt vakariņās.

Tipiskā dienā ir viegli identificēt desmitiem un desmitiem viedokļus un vēlmes, kas jums pieder. Nu, jūs arī varētu saņemt par tiem samaksu. Vai tu piekrīti? Jūs varat un arī jums vajadzētu. Šeit ir dažas ziņas par jums; Corporate America mirst, lai uzzinātu, ko jūs domājat par saviem produktiem. Kāpēc Tāpēc, ka, ja viņi pieļāvuši kļūdu un piedāvātu produktu vai pakalpojumu, ko cilvēki nepatīk, nevēlas vai nemaksās naudu, viņi zaudēs miljoniem dolāru.

Tāpēc ko viņi dara? Viņi tērē naudu no sākuma, lai vispirms pārbaudītu savus produktus. Tie saņem regulārus cilvēkus kā jūs un es, lai sēdētu istabā, aizpildītu aptauju un uzdotu jums jautājumus par viņu jauno produktu. To sauc par fokusa grupu. Pamatojoties uz Focus Group sniegtajām atbildēm, viņi vai nu saglabās produktu tā, kā tas ir, veic dažas izmaiņas vai liek visu.

Korporācijas katru gadu tērē miljoniem dolāru, lai uzzinātu, kas cilvēkiem patīk un nepatīk tūkstošiem produktu. Piemērs: filmas, bezalkoholiskie dzērieni, rotaļlietas, smaržas, automašīnas, jūs to nosaucat. Ja jūs redzat kādu produktu mazumtirdzniecības veikalā, iespējams, ka uzņēmums ir to izmēģinājis ar Aptauju vai Koncentrācijas grupu, pirms tā ir masveidā ražota. Tātad, ja jūs piedalāties tiešsaistes aptaujās, jums vajadzētu apsvērt iespēju izmēģināt apsekojuma īpašumu.