Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Kredītlimits kad cilvēki savā ikdienas dzīvē un darbā uzskata, ka tie nav individuāli atbildīgi par kustības, izaugsmes vai attīstības trūkumu, tā neuzlabojas progresīvai un veselīgai sabiedrībai.

Un, ja izglītības vīzija ir šī vakuuma upuris, mūsu nākotne, iespējams, ir bijusi ķīlniece.
Mēs visi esam saistīti ar bērniem un izglītību, kaut kādā vai citā veidā mūsu dzīvē. Mums ir paredzētās lomas gan kolektīvi, gan atsevišķi, gan domās, gan darbībā. Kā mēs atbrīvojam ieslodzītos par mūsu attieksmi?
Vienkārši aplūkojiet Indiju un tās izglītības nozari un to, kā tā saistās ar rītdienas centieniem ar šodienas neveiksmēm kredītlimits. Galvenie jautājumi, kas skar Indijas skolu izglītību, ir politikas un plānošana, aptvērums, pieejamība un izmantošana, infrastruktūra, īstenošana, rezultāti un ietekme. Kaut arī izglītības kvalitāte ir visu dalībnieku un faktoru kolektīva ietekme, pastāv vispārēja tendence atdarīt trūkumus un trūkumus citiem.
Puse no Indijas 1,2 miljardiem cilvēku ir jaunāki par 25 gadiem, un šīs skolas izglītības pakalpojumu kvalitāte ir ļoti nepieciešama, lai īstenotu šīs milzīgās grupas potenciālu. Problēmas un lielas atšķirības pakalpojumu kvalitātē un studentu sniegumā joprojām ir, it īpaši valsts sektorā.
Rezultātā privātā sektora risinājumi kļūst pievilcīgi (un maldinoši!) Alternatīvas valdības skolām, kas izraisa cilvēku pauperizāciju valstī, kur nevienlīdzība palielinās satraucoši.
Jaunas idejas vai inovācijas trūkums, reaģējot uz kritiskām vajadzībām, ir jautājums, kas ietekmē vispārējos procesus un rezultātus skolas izglītībā Indijā un visā pasaulē dažādos kontekstos. Tāda valsts kā Indija ir centusies attīstītajās valstīs uzzināt par labāko praksi un mēģināja pielāgot tās vietējiem apstākļiem.
Ir nožēlojami, ka valsts turpina ignorēt vietējo ideju zeltainaisma, neizmantojot tos, kas izmanto esošās sistēmas un resursus. Ir steidzami jāuzlabo izglītības scenārijs Indijā. Ko jūs domājat, ir risinājums?
Aizraujoša atbilde uz problēmām un problēmām, ar kurām mūs šodien saskaras, ir Nulle investīciju inovācija (ZII). Tomēr ZII vispirms sākas ar nepieciešamību un pārliecību par inovāciju.
Inovācija kā risinājums:
Ir organizācijas un indivīdi, kas ir strādājuši pie izglītības un procesu inovāciju uzlabošanas mazos, neredzamos un neatzītos veidos. Ja tos varētu meklēt, izpētīt, uzlabot un atkārtot masveidā, tas varētu atdzīvināt un bagātināt izglītības sistēmas, kas samazina izglītības līmeni.
Pamatojoties uz saviem uzskatiem un pieejām, Sri Aurobindo biedrība ir izstrādājusi ZII koncepciju un strādā ar skolotājiem par tās institucionalizāciju. Līdz šim politikas veidotāji nav nopietni ņēmuši vērā, ka ZII ir viens no visefektīvākajiem spēļu mainīgajiem virzītājiem Indijas izglītības sistēmā.
Kas ir nulles investīciju inovācija (ZII)?
Nulles investīciju inovācija ir jauna ideja, kuru īsteno vai var efektīvi īstenot bez jebkādiem papildu izdevumiem vai ar minimāliem izdevumiem. Tas ir iespējams, un to jau praktizē cilvēki pat attālākajos valsts lauku stūros.
Kaut arī ZII iedvesmo personu pāriet no neaktivitātes, uz darbību, uz papildu atbildību no iespējas pasaulē; tai ir nepieciešama drosme, lai atsevišķu darbību tulkotu inovāciju institucionalizācijā. ZII arī prasa empatētus un ētiskus indivīdus, lai mudinātu viņu personīgo izcilību.
Radoša ideju spēka kombinācija, sevis un bezjēdzība; ZII ir gan spēcīgs, gan pilnvarots rīks kā vienkāršs instruments.
Lai gan ZII nav daudz naudas; tas var izrādīties vairāk nekā nauda. ZII var darīt to, ko nauda nav izdevies darīt. Tas arī izsaka spēcīgu vēstījumu, ka liela mēroga izglītības rezultāti ir iespējami ar nelielu naudu, ja cilvēki uzsāk, internalizē un vada procesu.
Šī ideja tieši vai netieši saņem atbalstu no dažādiem avotiem. Pārskats, ka lieliem rezultātiem nav vajadzīga liela nauda, ​​nesen saņēma atbalstu no Betsy De Vos paziņojuma. Savā pirmajā paplašinātajā politiskajā adresē kā Amerikas Savienoto Valstu izglītības sekretāre viņa norādīja uz atpalikušajiem pārbaužu rezultātiem un programmu ar miljardiem dolāru skolās ar zemu veiktspēju, kas nesniedza labākus akadēmiskos rezultātus. Viņa noraidīja jēdzienu, ka nauda ir panaceja valsts skolu problēmām.
ZII ir harmonisks un līdzsvarots mūsdienu un tradicionālo, no ārpuses vērstu inovāciju un sevis atdzimstoša attieksme. Tas ir patiesi altruistisks risinājums, reaģējot uz globālajām vajadzībām. Visiem dalībniekiem visos progresa un ietekmes sektoros vajadzētu praktizēt, kas vēl vairāk stiprinātu izglītības scenāriju.
ZII un skolotāji:
Lai gan ir dažādi dalībnieki, kas strādā skolas izglītībā, mūsu svarīgākie spēlētāji ir skolotāji. Skolotāji ir raksturīgo, nākotnes, nācijas un sabiedrības pamatfrekvenču veidotāji, un tie ir galvenie bērnu mūsu dzīves ietekmētāji. Viņi ir vislabākajā situācijā, lai vadītu ZII, jo:

  • Mums vajag skolotāju idejas, jo viņu idejas virza jautājumu: mainās sevis, sabiedrība un civilizācija.
  • Ja skolotāji ir iedvesmoti un iegūti īpašumtiesības, viņi var iznākt ar brīnišķīgām un novatoriskām idejām.
  • Skolotāju izcilība ir iespējama, ja viņi rīkojas, pamatojoties uz viņu pašu vai internalizētām idejām un kaislībām.
  • Kad skolotāji sanāk kopā un praktizē savas idejas, viņi veido iestādes.

Ja katrs skolotājs uztver savu lomu un spēlēs to ar saistībām, tas varētu būt nozīmīgs attīstības virziens un ietekme. Ja katrs skolotājs ētiski un profesionāli jautā sev par to, ko viņa / viņa varētu darīt, un ko vēl viņš varētu darīt; šis jautājums varētu veicināt risinājumus un izrādīties radošs spēks.
Iepriekš minētie spriedumi ir ļāvuši Šrī Aurobindo biedrībai uzsākt izglītības iniciatīvu nulles investīciju inovāciju (ZIIEI). Sri Aurobindo biedrībā ir uzdevums nepārtraukti īstenot risinājumus rītdienas labā, meklējot labāku nākotni, sadarbojoties ar valdību un HDFC banku. Tas ir strādājis, lai iedrošinātu un apmācītu vairāk nekā 2000000 skolotāju, lai praktizētu šo koncepciju.
Es vēlos atgriezties pie jums, pateikt aizraujošu stāstu par to, kā ZII atklāj individuālu izcilību un empātijas ietekmi.