Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Kam zvanīt lai dabūtu naudu visu filiāļu tirgotāju sapnis ir padarīt gudru peļņu no viņu biznesa impērijas (-ām). Kā filiāles tirgotājam ir iespējams gūt lielu peļņu, reklamējot un pārdodot preces, kā arī veicot citas saistītas darbības.

Sakarā ar to, ka mūsu pasaule ir pastāvīgi mainīga, kas varētu novirzīties no status quo, visiem tirgotājiem vienmēr ir jācenšas izgudrot un izmantot unikālus veidus, kas var popularizēt un pārdot savus produktus. Turpmāk uzskaitītās ir dažas idejas, ko ekspertu filiāļu tirgotāji izmanto, lai maksimāli palielinātu savu peļņu:

i Dodiet savādākos piedāvājumus vai piedāvājumus

Šie filiāļu tirgotāji, kam ir laba sirdsapziņa, vienmēr centīsies palīdzēt saviem klientiem saņemt preces, kas klientiem ir vajadzīgas kam zvanīt lai dabūtu naudu. Ja jūs patiešām plānojat piesaistīt vairāk klientu, izmantojiet veidus, kā pazemināt esošo preču cenu - par cenu, kas ir vismaz mazliet mazāka nekā likme, pēc kuras lielākā daļa pārdevēju pārdod šos konkrētos produktus.

Mēģiniet izsniegt diskonta likmes un stimulus vai prēmijas. Ja neesat uzņēmuma vai preču īpašnieks, jums, iespējams, būs jālūdz īpašniekam noteikt īpašus piedāvājumus klientiem, it īpaši, ja esat pārliecināts, ka abas puses gūs labumu no tā ilgtermiņā.

Sniedzot atlaides, neuztraucieties par mazāko peļņas apjomu, ko jūs plānojat veikt konkrētajā laikā (kad jūs izsniedzat atlaides). Drīzāk meklējiet ilgtermiņa redzējumu, kurā jūsu klientu skaits nākotnē varētu ievērojami palielināties. Patiesība ir tāda, ka lielāko daļu klientu piesaista cenas, kas ļauj uzņemt pieejamo naudas summu, ko viņi vēlas tērēt, lai iegādātos produktus.

ii. Dodiet uzticamus pārskatus par savu preci

Klienti var steigā pievērst uzmanību atšķirībai starp filiāles tirgotāju, kurš ir gatavs reklamēt kaut ko, lai ātri nopelnītu naudu, un tas, kurš konsultē klientus, lai iegādātos labāko (-os) to produktu veidu (-us), kas atbilst viņu vēlmēm. Jebkurā laikā ir ieteicams izmantot visas preces, kuras jūs plānojat pārdot, lai jūs varētu droši pārskatīt tos.

Tāpat, vai jūs varat izmantot konkrētu produktu vai ne, lūdziet klientiem sniegt pārskatu par produktiem, kurus viņi ir nopircuši un izmantojuši. Šādi pārskati palīdzēs jums (filiāli tirgotājam) labāk apkalpot klientus, jo tas sniegs informāciju par to, ko viņi sagaida no jums.

iii. Ņemiet vērā atšķirības starp jūsu produktiem

Visu klientu vēlme ir iegūt vislabākās kvalitātes produktus. Labākajai kvalitātei vajadzētu iet roku rokā ar kabatas draudzīgu cenu tagu. Vienmēr salīdziniet dažādus preču veidus, kurus jūsu klienti piesaista. Izveidojiet rakstus savā tīmekļa vietnē, kurā norādīta katra (-o) produkta (-u) cena (-i), un izskaidrojiet kādas preces priekšrocības un trūkumus, ja tādi ir.

iv. Izmantojiet veiksmīgas mārketinga stratēģijas

Viena no visefektīvākajām preču reklamēšanas platformām ir, ievietojot rakstus savā izveidotajā emuārā. Šiem pantiem būtu jāatspoguļo visa informācija par produktu, kuru plānojat pārdot. Ir ieteicams reģistrēties sociālajos plašsaziņas līdzekļos, piemēram, Facebook un Twitter, kā arī reklamēt savus produktus, kuros daudzi cilvēki var redzēt saites uz jūsu vietni, kur viņi faktiski var iegādāties kādu produktu.

Jūsu pārdošanu var arī uzlabot, izmantojot e-pastus, lai pārdotu savus produktus. Veiksmīgajiem filiāļu tirgotājiem ir e-pasta ziņojumi no cilvēkiem, kuri ir izrādījuši vēlmi iegādāties savu produktu (-us). Vienmēr izsūtot viņiem e-pastus ikreiz, kad vēlaties reklamēt jaunu produktu vai sniegt pārskatus par iepriekš pārdotajiem produktiem.

Citus svarīgus rakstus var pārbaudīt, noklikšķinot uz saitēm zemāk:

;

;