Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Jaunie kredīti interneta mājaslapai ir ierobežota tirgotāju naudas avansu uzņēmumi nedaudz atšķiras no regulāriem finanšu pakalpojumiem. Daudziem skaidras naudas avansa pakalpojumiem tie vērš uzmanību uz masu, kas ietver gan uzņēmumu, gan patērētāju.

Bet ar tirgotāju naudas avansu galvenie mērķi ir uzņēmumi.
Tirgotāju naudas avansi arī nedaudz atšķiras no citiem finanšu pakalpojumiem. Regulāri skaidras naudas avansa uzņēmumi ļauj atteikties no naudas un samaksāt naudu vai nu ar bankomātu, vai regulāri pa visu valsti. Tagad, izmantojot tirdzniecības avansa maksājumus, šīs sabiedrības aizdod naudu citiem uzņēmumiem apmaiņā pret daļēju atskaitījumu no kredīta vai debeta pārdošanas jaunie kredīti interneta mājaslapai ir ierobežota. Protams, maksājums par aizdevumu gandrīz vienmēr tiks papildināts ar papildu procentiem.
Atšķirībā no regulāriem avansu avansa uzņēmumiem, tirdzniecības avansa maksājumu avansa maksāšanas metodes svārstās atkarībā no klienta spējas apkopot ienākumus. Tas ļauj daudz lielāku elastību attiecībā uz uzņēmumiem, kas ir devušies šādiem pakalpojumiem. Pretstatā naudas avansiem, kurus veic banku firmas, šiem uzņēmumiem nav noteikts laiks, lai pabeigtu klienta parāda samaksu.
Tomēr šie uzņēmumi joprojām ietilpst finanšu pakalpojumu nozarē. Tāpēc tirdzniecības atlīdzības avansa radīšana nekad nav bijusi tik vienkārša salīdzinājumā ar citām nozarēm. Galvenais iemesls ir tas, ka cilvēki ir pilnīgi piesardzīgi no savām finansēm; sevišķi tiem, kuriem pašiem pieder bizness. Tāpēc daudz labāk ir apmierināt šos potenciālos klientus ar aci pret aci, nekā ar citiem sazināties ar viņiem.
Tiklīdz tikšanās ar cita uzņēmuma pārdošanas pārstāvi, komersanta skaidrās naudas avansa bizness spēj skaidri nodot savus priekšlikumus vizuāli un dzirdamā veidā. Aģentūras, kas piedāvā skaidras naudas avansu, pārstāvis var parādīt biznesa prezentācijas un izskaidrot maksājumu shēmas viņu izredzēm. Veicot šos nozīmīgus tikšanās, abas puses var noskaidrot piemērotu samaksas veidu, kurā abos uzņēmumos var būt labums šajā procesā.
Tirdzniecības avansa avansa uzņēmumam, izvēloties nopirkt vadītājus, var nebūt pietiekami, lai nodrošinātu viņu finanšu drošību un izaugsmi. Tieši tāpēc šīs tikšanās ir tādas, ka potenciālie klienti var vilties ar saviem dažādajiem plāniem un pakalpojumiem. Lai šos skaidras naudas avansa tikšanās tiktu efektīvi noteiktas, šie uzņēmumi var izmantot ārpakalpojumus saviem pakalpojumiem maksā par katru telemarketinga shēmu.
Šī telemārketinga shēma var tikt izmantota, jo īpaši komerciālajiem avansu avansa uzņēmumiem, lai veiktu nozīmīgas tikšanās, neiekļaujot milzīgu ienākumu viņu budžetā. Kā norāda shēmas nosaukums, šiem uzņēmumiem ir jāiztērē nauda, ​​kas ir vienāda ar tikšanos skaitu, kas jānosaka. Ne vairāk, ne mazāk.
Tas ir ļoti noderīgi šādiem uzņēmumiem, jo ​​tie var gūt lielu peļņu, veicot nepieciešamību slēgt darījumus ar viņu izredzēm, vienlaikus saglabājot naudu, to darot. Izmantojot šo programmu, kopā ar milzīgo profesionālo telemarketētāju iespējas, šo tikšanos noteikšana kļūs par pastaigu parkā. Augsti kvalificēti telemarketers rīkojas ar b2b tikšanās noteikšanas kampaņu, jo tie spēj efektīvi un veiksmīgi meklēt un kvalificēt potenciālos klientus. Turklāt viņi ir ļoti ieinteresēti, lai abas puses varētu tikties vēlamā sapulces datumā un laikā.
Maksa par tikšanos ir ļoti izdevīga telemārketinga programma. Tas ir ne tikai tirdzniecības avansu avansu uzņēmumiem, bet arī lielākajai daļai cilvēku pazīstamu uzņēmējdarbības nozaru.