Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Credts es esmu spriedumu brokeris, kurš raksta gandrīz pārāk daudz. Šis raksts ir mans viedoklis par to, kā bezmaksas numuri ir mazāk svarīgi, nekā agrāk, un kāpēc uzņēmums varētu apsvērt iespēju pāriet uz parasto tālruņa numuru, lai ietaupītu laiku un naudu.

Jau sen, tālsarunu telefona sarunu monopola izmaksu dēļ bezmaksas tālruņa numurs bija gandrīz obligāts valsts mēroga uzņēmumiem. Šajās dienās tālsatiksmes zvani ir vai nu brīvi, vai lēti, jo īpaši, ja tie ir iekļauti tālruņa produktu vai pakalpojumu plānu cenā credts.

Viens acīmredzams iemesls, kā iegūt bezmaksas numuru, ir ietaupīt zvanītāju naudu. Reklamētā priekšrocība ir (apgalvots) "paaugstināta integritāte", ko piedāvā bezmaksas tālruņa numurs. Es uzskatu, ka tas vairs nav taisnība, jo gandrīz visi zina, ka šobrīd lēts un viegli ir pieejams bezmaksas numurs.

Ir daži priekšrocības bezmaksas tālruņa numura īpašniekiem. Beznodokļu tālruņu numuri ļauj uzņēmumam saglabāt vārdus un adreses no zvaniem.

Zvanītāja, kura nepērk jūsu produktu, adrese un vārds ir apšaubāma lietderība. Viens ir jāpārveido savu biznesu pret cilvēkiem, kas pērk, nevis riepu kickers.

Bez maksas numuri arī apstājas ar lielu pūliņu, lai paslēptu tālruņu numurus, tādēļ maskētos numurus parasti reģistrē bezmaksas tālruņa līnijās.

Papildus papildu izmaksām ir vēl viena negatīva priekšrocība, nodrošinot bezmaksas tālruņa numuru. Kad cilvēki neko nemaksā, viņiem var būt mazliet lielāka iespēja, ka viņš tik ļoti neievēro pakalpojumus.

Tīmekļa vietnēs daudzi uzņēmumi slēpj savu tālruņa numuru, daļēji telefona dēles dēļ.

Piemēram, tālruņa dēle problēma, būtu, ja jums ir uzņēmums, kas pārdod video lentes-DVD pārsūtīšanas pakalpojumus. Mājas lapa skaidri izskaidro vienkāršo biznesu: nosūtiet mums lenti un 20 ASV dolārus, un jūs nosūtīsit klientam DVD par videoklipu uz lentes.

Pat ja jūsu vietnei ir labs FAQ un ir vienkārši norādījumi, daži zvana un jautās jūsu numuru, kāds ir jūsu vietnes nosaukums, cik ilgi tas būs nepieciešams, lai kuģotu? Utt.

Daži cilvēki vēlas lasīt pēc iespējas mazāk. Pieprasot savu numuru, tas pats numurs, uz kuru tev tev tev teica, ir ļoti dumjš; Tomēr tas neaizņem pārāk daudz laika.

Tālruņa dēle bieži izklāsta garos apkārtceļus, kuriem ir ļoti maz sakara ar jūsu pakalpojumu.

Viņi var dalīties savā dzīves stāstā, piemēram: "Man ir trīs brīnišķīgi bērni, un divu nedēļu laikā viņi iziet no skolas vasaras brīvdienām. Pēc 2 nedēļām es teju uz tēti Sally partiju, un es lai tos nogādātu, un es atgriezīšos pie sava video pārkārtošanas un divu papildu bateriju, lai es nebeidzu prom un arī sniegtu apelsīnu sulu … "

Jūs varat iemācīt savus darbiniekus, lai ātri atgrieztos pa tālruni, lai izsauktu telefona zvanītājus, tomēr, kamēr jums ir telefons, daži cilvēki būs tērēt laiku.

Bezmaksas tālruņa numura nodrošināšana var piesaistīt telefona dēles. Pārslēgšanās uz regulāru numuru neapturēs dumjš un izšķērdīgs zvans, taču tas ietaupīs jūsu laiku un samazinās izmaksas.

Manā biznesā mēs pārbaudījām pāreju no bezmaksas tālruņa numura uz regulāru numuru. Slēdzis nekādā veidā nepaātrināja mūsu biznesu, un mēs ietaupām naudu un saņemam mazāk telefona zvanu zvanītāju.

Šķiet, ka, kad cilvēkiem ir jādomā par tālruņa numuru, uz kuru viņi zvana, tas piesaista vairāk nopietnu telefona zvanītāju.

Kad jūs pārietat no bezmaksas konta uz parasto tālruņa numuru, jums nav jāatsakās no jūsu bezmaksas numura, jūs vienkārši pārtraucat to reklamēt sabiedrībai. Jūs vienmēr varat pastāstīt saviem faktiskajiem klientiem par to, bet kāpēc nauda tiek iztērēta plašai sabiedrībai?