Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Credit group maksas klikšķu reklamēšana nav jauna koncepcija. Tomēr tas ir jēdziens, ko ieskauj daži strīdi. Fakts ir tāds, ka tā var būt vienlīdz izdevīga tiem, kas noklikšķina uz reklāmām, kā arī uzņēmumiem, kuri maksā par reklāmu.

Piemēram, katra persona, kas piesakās, lai nopelnītu naudu, noklikšķinot uz reklāmas reklāmām, nopelna nelielu komisiju, turklāt katram reklāmdevējam ir iespēja savai vietnei ieslēgt vienkāršu klikšķi uz datplūsmu, kas palielinās meklētājprogrammu klasifikāciju un, iespējams, pārvērš šo klikšķi faktiskā pārdošana credit group.

PTC metode:

Ja vēlaties izmantot maksas aplikšanas metodes, lai palielinātu vietnes apmeklējumu, jums ir jāizmanto šī metode. Piemēram, jūs pierakstāties vietnē ar maksas klikšķi, piemēram, Click-n-Earn, kur likmes ir pieejamas ikvienam uzņēmumam, kurš vēlas izpētīt šo ceļu ģenerēšanas metodi. Viens no vislabvēlīgākajiem šīs metodes aspektiem ir tas, ka tas ir samērā lēts, lai sāktu, tas nozīmē, ka jūsu saņemtā satiksme būs vēl lielāka.

Citas satiksmes ģenerēšanas metodes:

Iespējams, jūs zināt klasiskās datplūsmas paaudzes metodes, piemēram, sociālās mediju saites, blogošana, saišu izveide un SEO, taču šīs metodes viss aizņem maz laika, lai radītu ievērojamu satiksmes apjomu vai interesi par to, ko jums piedāvāt. Tas nozīmē, ka jūs varētu sēdēt mēnešus, tikai ar dažiem klikšķiem uz jūsu vietnes, atstājot jūs plosīties vienkārši palikt uz ūdens. Fakts ir tāds, ka, ja jūs vēlaties iegūt vairāk satiksmes tagad, jums ir jāapsver alternatīvas iespējas. Viena no šīm citām metodēm, kas ir pierādījusi, ka palielina vietnes datplūsmu, ir jāmaksā par reklāmas klikšķi.

Vai maksātais klikšķu reklamēšana ir piemērots tieši Jums?

Fakts ir tāds, ka reklamēšanas metodes, ko maksā par klikšķiem, var darboties jebkura veida uzņēmējdarbībā jebkurā nozarē. Galvenais ir izstrādāt reklāmu un pēc tam maksāt, lai šī reklāma tiktu iekļauta sarakstos, kuros tiek veikta maksa par klikšķu vietnēm. Paturi prātā; lielākā daļa no šīm vietnēm ir izveidojuši dalībniekus, kas vēlas kaut ko iegūt sev, lai jūsu reklāma tiktu uztverta, ir pārliecināts.

Lai skatītu jūsu reklāmu, šie cilvēki tiks novirzīti uz jūsu vietni - strauji pieaugoša datplūsma! Apmaksāto klikšķu vietnēm parasti ir tūkstošiem dalībnieku, kuri vēlas noklikšķināt uz jūsu reklāmas, lai nopelnītu naudu no mājām. Tā ir vienlīdz labvēlīga attiecība; maksātās maksas tiks sadalītas, lai samaksātu skatītājiem par jūsu reklāmu, kā arī hostinga kompāniju, kura ir iestatījusi platformu reklāmām, kuras jāapskata.

Satiksmes virzīšana uz pārdošanu:

Galvenais klikšķu reklāmu metožu mērķis ir nodrošināt ienākumus mājās strādājošajiem, bet vēl svarīgāk palielināt vietnes apmeklējumu. Tomēr, ja jūs plānojat ieguldīt līdzekļos, lai palielinātu datplūsmu uz jūsu vietni, jums vajadzētu pārliecināties, ka šīs pūles ir vēl izdevīgākas. Izveidojot labi pārdomātu reklāmu, varat mainīt šo jauno datplūsmu, kas radusies no maksas par klikšķi reklāmām, uz faktiskajiem pārdošanas apjomiem. Kā? Vienkārši padarot to, ko jums piedāvāt, izceļas un izskatās jauns un atšķirīgs no jebko, kas var būt pat mazliet līdzīgs.

Jūsu apmaksātām klikšķu reklāmām, kuras jūs iesniedzat klikšķinātājiem, nav jābūt īpašām. Jūs joprojām saņemsiet vēlamo datplūsmu, ņemot vērā to vēlmi nopelnīt naudu. Tomēr kāpēc neņemt to soli tālāk un piedāvāt reklāmā, ko viņi nevar atteikties. Tas varētu būt piedāvājums, konkurss vai tikai aicinājums uz rīcību, kas piesaista personu, kas noklikšķina uz reklāmas, lai pārvietotos pa jūsu vietni, un redzētu, ko vēl jums piedāvāt.

Neatkarīgi no tā, vai vēlaties vienkārši radīt vairāk vietnes datplūsmas vai gūt vēl lielāku labumu, fakts ir tāds, ka ieguldījums PTC kampaņai ir minimāls, bet ieguvumi var būt ievērojami. Jūsu vietne ne tikai saņems lielāku datplūsmu, bet arī varēs iegūt vairāk reklāmguvumu. Minimālā maksa, ko jūs maksājat ar Click-n-Earn, nodrošinās jums redzamību, lai saņemtu klikšķus par zemu cenu, ko pat mazie un jaunie uzņēmumi var atļauties. Tas nodrošina vēl lielākas priekšrocības, lai piesaistītu vietnes datplūsmu, kas daudzos veidos sniegs labumu jūsu vietnei un var novest pie jauniem pārdošanas darījumiem, kas uzlabos jūsu ienākumus no maziem ieguldījumiem klikšķināšanas reklāmās.