Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Banku kredītu salīdzināšana kredīta tirgus bizness ir liels tauku daudzums, kas lielā mērā tiek pārdots naudas līdzekļu iegādei.
Lielākajai daļai mūsdienu aizņemšanās ir nepieciešama dzīves sastāvdaļa, jo tā sniedz palīdzību, lai iegādātos nepieciešamos līdzekļus, lai dzīvotu komfortablu dzīvi.

Pēdējo desmitgažu laikā kredītiestādes un citas nozares ir attīstījušās virzienā, lai uzsvērtu nepieciešamību pieprasīt vairāk nekā tas, kas mums padara vienkārši ērti.
Tie, tāpat kā citi, veltīja savus centienus vairāk, lai gūtu peļņu, vienlaikus nenodrošinot vērtību patērētājiem vai palīdzot tiem banku kredītu salīdzināšana. Kā ziņots pēdējo gadu ziņās, aizdevumu tirgotāji ir iemiesojuši dažu nežēlīgas uzņēmējdarbības stratēģiju izmantošanu, lai gūtu peļņu un labu peļņu. Viņi ir izmantojuši spēcīgu un bieži vien ļoti maldinošu mārketinga taktiku, lai veicinātu aizņēmumu pat tad, ja tā ir nevainīga vai personīgi destruktīva.
Ar tik daudziem uzņēmumiem pēc tā paša sulīga peļņa ētika ir nogrimusi pathetically.
Pastāvīgie pārliecinājumi, kas vērsti uz patērētājiem aizņemties, ir milzīgi un nāk no daudziem leņķiem. Jūras pasta plūsmas bruto apjoms uz mājām, kurās tiek reklamētas lielākās kredītkartes no pašu kredītkaršu kompānijām, kā arī no finanšu iestādēm, lielveikaliem, universālveikaliem un dažādām asociācijām. Tad ir veikalu pašizmaksu kartes, kurās jums tiek ieteikts to pieteikties vai, ja jums jau ir viens, to izmantot. Tie visi ir izveidoti, lai jūs varētu aizkavēt procentu maksājumus, lai veicinātu viņu ienākumus.
Tas ir radījis finansiālas grūtības un katastrofas tik daudziem cilvēkiem, kuri, iespējams, ir nonākuši finansiāli nevainojamā kredīta izmantošanā. Klasisks piemērs ir bijis mantkārīgs pārdošanas centieni mantkārīgiem uzņēmumiem, kuri pārdod hipotēkas, ko viņi zināja, bija riskanti ar slideniem pārdošanas rutīniem. Tomēr līdzīgi centieni ir populāri daudzās citās aizdevumu jomās, un, lai gan tie var būt mazāk krasi, tie ir kaitīgi un negodīgi attiecībā pret patērētājiem.
HORTGĀŽAS - Vai jūs varat to izlasīt? Jūs kvalificējat!
Atteikts no bankas, slikta kredīta, bankrota? Garantētie aizdevumi.
Cena celiņš; Vai tā ir noturīga mārketinga tendence? Liela daļa kredītreitingu, kas iekasēti aizņēmējiem, gadiem ir bijusi pārmērīgi augsta, pat ja procentu ienākumi no ieguldījumiem ir vēsturiski zemi.
Kaut arī procentu likmes krājkonts varētu būt robežās no 0,2% līdz 2,2%, termiņnoguldījumi ar 5 gadu termiņiem ir 3% un mazāk. Aizņēmumu procentu likmes ir daudz augstākas. Hipotēkas šķiet pamatotas ar pašreizējo mājokļu situāciju, bet kredītkaršu interešu pacelšanās svārstās no 12% līdz 22%. Mazumtirdzniecības veikalu kredītu likmes atkal strauji paceļas un var sasniegt gandrīz 30%. Vau! Nav brīnums, aktīvās reklāmas:
"Izmantojiet savu klientu norēķinu karti un iegūstiet papildus lojalitātes punktus." ir viens "iedrošinājums".
Pārliecināti, ka viņi var aizstāvēt šos pārmērīgos maksājumus, sakot, ka viņu izmaksas ir augstas, bet tas lielā mērā ir saistīts ar bruto reklāmas izdevumiem, no kuriem liela daļa tiek tērēta, lai pārliecinātu patērētājus izņemt nepieejamu kredītu un bankrotēt.
Līgumslēpums ar gudriem, neskaidriem un uzpūstiem formulējumiem, kā arī smalks raksts ir uzvarējušās stratēģijas kredītkaršu svārstībām un var ietvert dārgu pārsteigumu maisiņu. Izmantojot jaunu karšu lietojumprogrammu, nevēlamā pasta ieplūde jūsu mājās var sākties, jo jūs neesat lasījis atteikšanās klauzulu, kas ir apglabāta grūti lasāmā līgumā.
Vēl vairāk nopietnus negatīvus patēriņa kredīta notikumus var gaidīt jaunumi, ko radījušas dažas radošas korporatīvās alkatības formas, un, iespējams, arī ģimenēm ar zemāku ienākumu līmeni. Patērētājiem ir vajadzīgs taisnīgums un aizsardzība, strādājot ar tādiem uzņēmumiem kā šie, un tas var sākt tikai ar valdībām, kuras pirmām kārtām stāv pret saviem pilsoņiem. Viņi var vairāk izpētīt komerciālu uzvedību un piemērot labojumus, kas prasīs godīgu un ētisku attieksmi pret saviem pilsoņiem.
Ja viņi kādreiz to vēlas.