Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Ātriekredīti "Kura govs tas ir?"

"Nu, pievērsimies tuvāk. Ak, izskatās, ka tā ir vecā Bubba Mill's govs, tā ir ieguvusi lielu BM sizzled aizmugurē.

quot;

Tur jums iet - visi apkopoti ar dažiem vārdiem - zīmols ir viss par identitāti. Un šodien Realtors (tāpat kā ranchers), tas ir ļoti svarīgi, jo tur ir tik daudz no jums, un jums ir jāļauj cilvēkiem zināt, kura govs ir jūsu.

Brendings ir arī sarežģītāks nekā ātrs, pūslīšņs ar karstu dzelzi. Internets - ar vietnēm, sociālo mediju, mobilo tehnoloģiju utt ātriekredīti. - ir pievienojis slāni pēc pievienoto uzdevumu slāņa jūsu mārketinga uzdevumu sarakstam.

Digitālais laikmets ir krasi mainījies, kā cilvēki uzzina par nekustamo īpašumu un kā viņi pieņem lēmumus par pirkumiem un iekļaušanu sarakstā. Tagad lielākā daļa patērētāju ar nekustamo īpašumu vajadzībām sāk meklēt ar Web - lasīšanas vietnes, emuārus, pārskatus, rakstus utt., Tāpēc viņi mazāk tic, ka uzskatāt, ka esat labākais nekustamo īpašumu pakalpojumu sniedzējs tikai tāpēc, ka jūs sakāt, ka esat. Turklāt patērētājiem tagad ir daudz lielāka iespēja ignorēt tradicionālos, pārtraukumus balstītus mārketinga ziņojumus.

Tātad, kā jūs šo zīmējumu varēsiet padarīt efektīvāku šajā sarežģītajā digitālajā laikmetā un ļaujiet cilvēkiem zināt, kura govs ir jūsu? Nu, uzspiediet savu zīmolu dzelzi, jo šeit ir pieci padomi, kurus varat sākt lietot šodien:

1. Piekrītu digitālajai pasaulei un kļūt par tā studentu - vispirms ir jāpieņem, ka mēs tagad dzīvojam digitālajā pasaulē. Praktiski visi patērētāji saņem lielāko daļu savas informācijas tiešsaistē. Tradicionālie mediji tagad atbalsta digitālo, nevis otrādi. Jo vairāk jūs apgūsit digitālās mārketinga komunikācijas, jo labāk jūs ne tikai veicināsiet sevi, bet arī savus klientus.

2. Aizmirstiet spēli un atcerieties vilcienu - vecā zīmolu veidošana bija vērsta uz informācijas sniegšanu izredzēm. Tagad tas viss ir par vilkšanu. Ar to es domāju, ka patērētāji vēlas vērtīgu informāciju, nevis informācijas apjomu. Tāpēc domājiet, ka patērētāji tiek piesaistīti jums ar noderīgu un praktisku saturu - informāciju, ko tie, iespējams, nevarēs atrast tiešsaistē. Pirms jūs nosūtīt kaut ko vai ievietojat ziņu savā tīmekļa vietnē vai sociālajā medijā, jautājiet, vai potenciālais pircējs vai pārdevējs šo informāciju varētu atrast vērtīgu. Ja nē, iztukšojiet to.

3. Ziniet, ka jūsu vietne ir jūsu zīmola neatņemama sastāvdaļa. Tagad vairāk nekā jebkad jūsu vietne ir pirmais jūsu zīmola zvīņojums tiešsaistē. Kad cilvēki uzzina jūsu vārdu, kur viņi savukārt? Avīze? Dzeltenās lapas (kādas tās ir?)? Nē, protams nē. Viņi apmeklēs jūsu vietni, lai uzzinātu vairāk par jums. Jebkura nauda, ​​ko jūs ievietojat savā tīmekļa vietnē, lai padarītu to pievilcīgāku, izglītojošāku, interaktīvāku un pārliecinošāku, būs nauda, ​​ko labi iztērējat. Un ārpus savas vietnes pieņemt un izmantot citus tiešsaistes medijus - emuārus, e-pastu, sociālos medijus, e-biļetenus u.tml. - un piešķirt tiem visu izskatu un dizainu un kopiju.

4. Novērtējiet un izmantojiet mobilo revolūciju - Jā, es teicu revolūciju. Tas ir spēcīgs vārds, bet šajā gadījumā tas ir piemērots. Ja jums patlaban ir taisnība, ja ir cilvēki, skatieties, ko viņi dara. Jā, skatoties uz viņu tālruni. Tālrunī ātri tiek nomainīti televizori, galddatori, klēpjdatori, planšetdatori, I-spilventiņi, grāmatas - viss, izņemot virtuves izlietnes. Ko tas nozīmē? Visi jūsu digitālie sakari labāk darbojas mobilajās ierīcēs.

5. Pieņemt zibens-ātras atbildes - Viens no iemesliem, kādēļ digitālie sakari ir izmantoti, ir tas, ka tas ir efektīvs, bet tas ir arī ātri. Tas nozīmē, ka jūsu atbildēm uz pieprasījumiem jābūt ātri. Digitālā komunikācija ir daudz vairāk par klientu pieredzi un mijiedarbību. Padomājiet par visām vietām, kur potenciālais klients varētu mijiedarboties ar jums: jūsu e-pastu, jūsu vietni, savu Facebook - un pēc tam izstrādājiet stratēģiju, lai iesaistītu tos no šiem pieskārieniem.