Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Aizdodam naudu naudu apģērbs pirmo reizi tika dibināts 2003. gadā Melvīns de Villiersms kopā ar Nicku Cordellu. Takashi Maru Marujo pievienojās viņiem gadu pēc.

Trīs modes mākslinieki plānoja mainīt modeļa izskatu - viņi vēlējās izveidot pilsētas apģērbu kolekciju, lai viņi varētu "lepoties ar valkāšanu ne tikai etiķetes dēļ, bet arī paša produkta dēļ".

Naudas apģērbi, kas nav tikai radoši speciāli izstrādāti - katrs gabals, kas iegūst īpašības, dzirksti un pievilcības starp dizaineriem, tomēr ir izstrādāts, izmantojot ļoti smalkas preces un rīkus aizdodam naudu. Smalkās detaļas līmenis ir gandrīz nepārspējams, un trīs modes mākslinieki, bez šaubām, bija apsēsta ar pārākumu.

Naudas attēls noteikti ir cieši saistīts ar diviem acīmredzamiem faktoriem: sākumā ar King Ape ierīci, kas ir skaidri redzams daudzās precēs; un tālāk - "Dollar Jeans". Visi šie džinsu džinsi parādīja autentisku piezīmi vai naudas rēķinu sākotnēji no visas zemes, piemēram, ASV dolārs, Lielbritānijas mārciņa un pat Kolumbijas peso, kas savienots ar džinsa džinsu aizmuguri, tikai nedaudz virs labās puses gala kabatas bikses, kas skaidri parāda vissvarīgākās detaļas, bet atstāj mazliet iztēli.

Izrādījās, ka lielākā daļa no šīm personībām, kas patiešām attaisnoja naudu, ir būtisks uzlabojums visās savās uzstāšanās stilā, kas ietver "Magic", kas notika Lasvegasā, Nevada. It īpaši Itālijā aizrautās zīmols, un Money vēlāk bija gatavs strādāt ar galvenajiem Itālijas apģērbu ražotājiem, lai pārliecinātos, ka izgatavotās drēbes noteikti ir labākais iespējamais standarts. Šī izcilība, kas saskaņota ar nevainojamu dizainu, nodrošināja to, ka Itālijas superzvaigznes, tāpat kā sportisti Alberto Gilardino un Luca Toni, labā laikā nebija ievērojuši zīmolu. Apziņa gandrīz nekavējoties izplatījās visā Itālijas Young and Classy ietvaros, kā arī pāri vienam vienam un piecdesmit prēmiju kontiem, kuri tika apstiprināti naudu tikai dažu nedēļu laikā. Nauda, ​​protams, joprojām ir viens no Itālijas visvairāk patika zīmolu nosaukumiem, Nauda bieži uzbudinoši atsaucas uz Itāliju kā par zemi, kas saistīta ar "Piens un nauda".

Nauda skāra superzvaigznes džekpotu, kad A-List slavenības britu Dāvids un Viktorija Bekhema tika pamanītas, apģērbtas ar zīmolu ar prieku aptuveni 2006. gadā. LA Galaxy futbolists un bijušais Spice Girl ilgstoši jau tika uzskatīti par tendenču simboliem abiem vienādi kungi kopā ar dāmām visā pasaulē, tādēļ viņi pacēla naudu tieši uz vietas, kurā tie atrodas tagad.

Trīs modes mākslinieki, protams, mēnesi pavadīja ar zīmola labajiem rezultātiem un gribēja skatīties, kā šis projekts turpinās. Viņi pagarināja savus piedāvājumus, saglabājot dizainu, ko viņi nonāca, pazīstami un mīļi mīlēti; vēl pat palielinot to spīdumu ar svaigākiem, precīzākiem dizainparaugiem, kas izstrādāti, izmantojot īpašu, vienādu materiālu un neatlaidību. Dizaineri, it īpaši Takashi Maru Marujo, sarunājās ar saviem paziņiem un organizēja savus džinsa izstrādājumus, lai tos izstrādātu Japānā. Šie japāņu jumta džinsu izstrādājumi parasti tiek veidoti, izmantojot Kojima salu, kas austīta pēc vecmodīgām stellēm. Viņu knit topi tika dota līdzīgi tēmu pārstrādes remodeling, un gandrīz visas sviedri tieši tagad ir izstrādāta no Francijas Terija ap Wakayama.

Tikai sešus gadus pēc tam, kad tā ir bijusi tirgū, nauda ir sasniegusi tikai to, ko tās varēja uzskatīt par neiespējamu 2003. gadā. Tie ir vispāratzīti un ļoti mīlēti gandrīz visā Globā, nevis tikai Jaunatne un Modē, bet turklāt iespaidīgi atšķiras superzvaigznes. Papildus Beckhams un itāļu futbolistiem nauda ir novērota Chris Brown, Ashley Cole, Amir Kahn, Leo Gregory, Jay-Z un Jay Simpsons aizmugurē.

Pieejamība

Naudu var iegādāties visā pasaulē. Kaut gan tirgotāji parasti ir minimāli visā Savienotajās Valstīs, visā Eiropā noteikti būs dažādi neatkarīgi tirgotāji visā pasaulē.

Uz augšu pret sienu (ASV)
DrJays (internetā) (ASV, kuģi visā pasaulē)
Sa-kis.co.uk (Lielbritānija, kuģi visā pasaulē)