Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Aizdevumi privātpersonām informācijas produktu pārdošanas bizness var būt ienesīgs darbs jebkuram uzņēmējam, kas vēlas. Patiesībā, kad jūs iesaistās informācijas produktu pārdošanā, kas jums ir spēkā, esat kļuvis par infoprēnu.

Kāds ir informācijas produkts, jūs uzdodat?

Vienkārši informācijas produkts ir produkts, kas sniedz pircēja informāciju par noteiktu tēmu. Tas var notikt kā e-grāmata vai atskaite. Tas var būt audio vai video failu kopums, ko nosūta uz CD vai DVD. Vai jūsu klients lejupielādē tieši no jūsu vietnes aizdevumi privātpersonām.

Produkts pat var būt programmatūras programma. Tas būtībā ir produkta "kā" jautājums, par kuru klients vēlas uzzināt vairāk. Tas, kā jūs iepakojat, patiešām ir atkarīgs no jums. Tagad, kad jūs zināt, par ko mēs runājam, atbildēsim uz dažiem no šiem svarīgajiem jautājumiem.

Vai cilvēki patiešām nopirkt šo stuff?

O jā. Bet jums nav jāpieņem mans vārds par to. Starptautiskais digitālā izdevējdarbības forums 2005. gadā ziņoja par e-grāmatu pārdošanas statistiku 18 izdevējiem. Tie ziņo par pārdošanas apjoma pieaugumu par 23%, salīdzinot ar 2004. gadu. Izdevēji, kas piedalījās aptaujā, ziņoja par kopējo pārdošanas apjomu 11 875 783 ASV dolāri un pārdoto 1692964 vienību.

Jūs uzzināsiet pāris interesantas lietas no šī pārskata. Ja jūs to lasāt, jūs ievērojat, ka vienīgie uzņēmumi, kas piedalījās šajā aptaujā, ir "lielie zēni" HarperCollins, Harlequin, Random House, Fictionwise, E-Reads uc Es nezinu par tevi, bet es pēdējā laikā nav nopircis vairāk par vienu vai divām e-grāmatām no kāda no šiem puišiem. Kad es pērku ebooks, tas parasti ir no viena puika, kuram ir prasme, kuru viņš vēlas dalīties ar pārējiem mums.

Tas noved pie manis otrā jautājuma. Šie "lielie zēni" pārsvarā pārdod daiļliteratūru. Fiction ir daudz grūtāk pārdot tiešsaistē. Bet tas ir labi, kad esat Simons un Šušers vai viens no citiem izdevējiem, kas lielāko daļu savu pārdošanas dara ar fiziskām grāmatām, kuras atrodat grāmatnīcā. E-grāmatas ir tikai tām blakus esošās puses.

Tātad, ko tas nozīmē angļu valodā? Tas nozīmē, ka pat uzņēmumi, kuri pārdod e-grāmatas kā sānu biznesam grūti pārdot kategorijā, nopelna nopietnas naudas. Šī ir laba ziņa tiem, kas ir ieinteresēti pārdot informācijas produktus pilna laika.

Šis apsekojums atstāja kaut ko citu. Tas atstāja visus "mazos puišus", kuri pārdod savus produktus. Ir viens persona interneta uzņēmumi, kas katru mēnesi pārdod informatīvos produktus par tūkstošiem dolāru vērtu. Cilvēki, kas viņiem patīk, šajā aptaujā nav izdarījuši.

Ko tas jums nozīmē? Tas nozīmē, ka e-grāmatas un informācijas nozare faktiski ievieš daudz vairāk naudas, nekā jūs varētu domāt, lasot aptauju. Jūs varat veikt lielisku dzīvi, ja pārdodat to, ko cilvēki vēlas iegādāties. Cilvēki to dara katru dienu. Kas uzdod jautājumu.

Vai regulāra persona var pārdot informācijas produktus?

Absolūti Pateicoties internetam, jūs varat ātri un vienkārši sākt pārdot informācijas produktus auditorijai, kas vēlas nopirkt. Vecās dienās, ja jūs vēlētos pārdot informācijas produktu, piemēram, "Kā padarīt sešu attēlu ienākumus" vai kaut kas līdzīgs, jums vajadzētu iet cauri procesam, kas izskatās šādi:

1) Rakstiet produktu 2) Atrodiet izdevēju vai publicējiet to tukša drukā (tas ir dārgi) 3) Reklamējiet savu produktu žurnālos, laikrakstos, televizorā vai radio vai pa tiešo pastu (arī ļoti dārgi) 4) Pagaidiet lai redzētu, vai kāds pasūtījumu. Šī veida sistēma atalgo tos cilvēkus, kuriem ir daudz naudas, lai tērētu. Pirms pirmās pārdošanas visi pārējie sabojās.

Kad jūs pārdodat elektronisko informāciju, process jums ir ātrāks un lētāks. Process izskatīsies šādi. 1) Uzrakstiet produktu 2) Izveidojiet vietni, lai to pārdotu (ļoti lēti) 3) Tirgojiet to (zemas izmaksas) Jūsu produkts ir gatavs pārdot daudz ātrāk nekā tad, ja mēģinātu to publicēt kā fizisku grāmatu. Un ir paņēmieni, kurus varat izmantot, lai saglabātu sākotnējās izmaksas gandrīz neko.

Tas nozīmē divas lietas: 1) jūs gūstat gandrīz 100% peļņu, un, tā kā jūs pats veicat visu mārketingu; 2) jums nav jādala jūsu nauda. Bet, ja jūs vēlaties pelnīt naudu, pārdodot informācijas produktus, jums ir jāpārdod tas, ko cilvēki vēlas iegādāties.

Ar šiem priekšrocību veidiem, tas ir brīnums, ebook tirgus pieaug? Patērētāji mīl informācijas produktus. Cilvēki, kuri tos pārdod, vēl vairāk mīl tos.

3 iemesli, kāpēc jums vajadzētu pārdot informācijas produktus

Mēs jau apspriedām, cik spēcīgs ir informācijas produktu tirgus. Bet ir arī citi iemesli, kāpēc iekļūšana informācijas produktu biznesā ir gudra rīcība ikvienam, kas vēlas gūt lielus ienākumus. Šeit tie ir:

1) Jūs varat iekasēt vairāk. Jūs domājat, ka jums būs jāmaksā mazāk par ebook nekā jūs, lai veiktu fizisku grāmatu. Fiziska grāmata ir kaut kas, ko jūs varat turēt savā rokā galu galā. Bet informācijas tirgotāji ir noskaidrojuši, ka faktiski jūs varat maksāt vairāk par ebook nekā jūs varētu par regulāru grāmatu par to pašu tēmu ar tādu pašu lappušu skaitu.

Pieņemsim, ka dodaties grāmatnīcā un vēlaties nopirkt grāmatu par mārketinga e-grāmatām. Jūs, iespējams, gribētu maksāt kaut kur no 12 līdz 25 ASV dolāriem. Ja grāmata maksā daudz vairāk nekā tas, ka labāk ir pāris kompaktdiski vai kaut kas cits. Īpašs guru pārdod ebook par vienu un to pašu tēmu par 79 $! Vēl labāk, tas ir viens no viņa lielākajiem pārdevējiem.

2) Jūs varat izmantot pašreizējās intereses. Grāmatas izdošana vecmodīgā veidā ir lēna. Pat ja jūs strādājat vislielākajā ātrumā un pats publicējat grāmatu, jums būs nepieciešami 6 mēneši, lai jūsu ideja būtu grāmatas formā. Līdz tam "jaunākā trakcija" ir vakar vecās ziņas. No otras puses, jūs varat saņemt e-grāmatu, kas rakstīta dažu dienu laikā, un to pārdod, kamēr jūsu tēma joprojām ir sarkana.

3) E-grāmatas ir viegli izgatavojamas. Ir pagājuši tie laiki, kad jums bija jāiegādājas milzīgs IQ vai koledžas izglītība, lai uzrakstītu labu grāmatu. Pateicoties internetam, jūs varat kļūt par ekspertu gandrīz par visu. Un tas ir tas, ko cilvēki vēlas maksāt, zināšanas par priekšmetu, kuru viņi nezina.

Jums pat nav jāraksta grāmata pats. Izvēlieties priekšmetu, veiciet nelielu izpēti un pieņemat darbā kādu citu. Internets ir pilns ar cilvēkiem, kas vēlas veikt jūsu darbu par saprātīgu cenu.

Noslēgumā, informācijas produkti ir lielisks veids, kā padarīt daudz naudas. Varat izveidot e-grāmatu vai audio failu ar ļoti mazām izmaksām un to pārdot daudz vairāk, nekā jūsu vidējais grāmatu veikals var izkļūt. Es nedomāju būt nepatīkams, bet jums vajadzētu būt trakam, lai neiegūtu biznesā ar tik zemām izmaksām un augstu ienākumu potenciālu