Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Samērā brīvi pieejamie aizdevumi Internetā sekmē tādu lietu iegādi, kas nav nepieciešamas dotajā mirklī. Apmātie pircēji nespēj pretoties kārdinājumam iegādāties nevajadzīgas lietas. Ieraugot lielveikalā ar iepirkumu somām apkrāvušos cilvēkus, neapskaudiet un nenosodiet viņus!

Labāk atrodiet iespēju apmātos pircējus par kaut ko uzslavēt, jo viņiem ir ļoti zems pašnovērtējums. Tā secinājuši amerikāņu psihologi, kuri pētīja vienu no modernās sabiedrības redzamākajiem fenomeniem — iepirkšanos.

"Pasaulē ir daži pilnīgi racionāli pircēji, kuri iepērkas tikai izpārdošanās un iegādājas tikai pašu nepieciešamāko, neko lieku," ar zinātnes vortālu LiveScience atklājumos dalās viens no pētījuma autoriem Džeimss Ro-bertss no Bailora universitātes Teksasā.

"Taču otrā galā ir spontānie pircēji, kuri veikala apmeklējuma laikā dzen sevi bankrotā bieži aizņemoties naudu no paziņām vai arī izmantojot aizdevumu pakalpojumus Internetā un tādējādi veicina nesaskaņas ģimenē. Pārējie ir kaut kur pa vidu," profesors visu cilvēci iedala trīs kategorijās. Viņš uzskata, ka negausīgās pirkšanās pamatā ir sabiedrības nostāja — tā dēvētais šopings tiek uzskatīts par slavējamu rīcību, nevis problēmu.

Drudžaini kraujot iepirkumu ratiņos jaunus apģērba gabalus un dizaina priekšmetus, cilvēki ceļ savu pašapziņu, mēģina apslāpēt kompleksus vai vienkārši pērk, lai viņiem būtu vairāk mantu nekā kaimiņiem turklāt šiem pirkumiem nereti tiek izmantota nauda, kas saņemta no aizdevumiem Interenetā.

Stenforda universitātes pētnieku aptauja rāda, ka, piemēram, Amerikā sava veida atkarību no iepirkšanās izjūt pat līdz 12% cilvēku. "Tajā pašā laikā viņi ļoti cieš no emocionālo spēku izsīkuma un parādiem. Tas izraisa strīdus ģimenē par to, kādēļ jāpērk lietas, kuras neviens neizmanto, un kāpēc jātērē nauda, kura turklāt nereti ir saņemta kā aizdevums," stāsta Stenforda universitātes psihiatre Lorina Korānā. Viņa uzskata, ka iepirkšanās var kļūt par tādu pašu atkarību kā alkoholisms. Par to liecina fakts, ka daudzi negausīgie pircēji slēpj no apkārtējiem iegādātās mantas.

"Kad mēs jūtamies slikti, izmantojam iepirkšanos kā savdabīgu terapiju," turpina Robertss. Viņš uzskata, ka daļa aizrautīgo šopingotāju ar jaunas blūzes vai kurpju iegādāšanos cenšas aizmirst neveiksmes darbā vai ģimenē.

Lai pārbaudītu savu teoriju, pētnieks veica 19 gadu vecu studentu aptauju. "Mēs noskaidrojām, ka apmātos pircējus motivē iekšēji dzenuļi, piemēram, zems pašnovērtējums." No Robertsa teiktā var noprast, ka aiz vislielākajām iepirkumu somām slēpjas par sevi nepārliecināti cilvēki.

"Apmātajiem pircējiem parasti piemīt nepārvarams impulss, ko viņi nespēj kontrolēt. Tas savā ziņā rosina kaut kādu kaitējumu: vai nu finansiālu, vai saistītu ar darbu, personīgām attiecībām vai ar visu kopā," apgalvo Ņujorkas psiholoģe Eiprila Leina Ben-sone. Viņa ārstē no iepirkšanās atkarīgos un apgalvo, ka sastapusi ļoti dažādus patērētāju sabiedrības upurus.

Klasisks klients ir vidēja vecuma sieviete, kas gadiem pirkusi rotaslietas, apģērbu un kurpes, lai gan skapjos jau sen vairs nav vietas.

Lai arī psihologi iemācījušies identificēt iepirkšanās drudzi, ārstēšana pārāk nevedas. Apmātajiem pircējiem, gluži kā alkoholiķiem, vispirms pašiem jāapzinās sava problēma. Taču daudziem, kas piekrāvuši auto bagāžas nodalījumu pilnu ar drēbēm vai citām tikko iegādātām mantām, nav viegli aptvert, ka viņi nav veseli.