Aizdevējs Pirmais kredīts Atkārtots kredīts Kredīta
termiņš
Vecuma
ierobežojums
Darba laiks Info
Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa Procentu likme
mēnesī
Kredīta summa
LATCREDIT.LV
0%
50-300€
no 0%
50-500€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
MINICREDIT.LV
0%
50-100€
8%
50-300€ 5 dienas - 30 dienas 20 - 72 gadi
DD 8:00-20:00
BD 10:00-18:00
 
VIASMS.LV
0%
50-350€
8.8%
50-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 9:00-20:00
Info Laimīgās Trešdienas! Katru trešdienu atkārtotiem aizdevumiem 50% atlaide komisijas maksai!
SMSCREDIT.LV
0%
50-425€
8.8%
50-425€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
ONDO.LV
0%
50-425€
8.8%
50-420€ 10 dienas - 30 dienas 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
 
FINANZA.LV
0%
40-200€
8.8%
40-700€ 7 dienas - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 9:00-20:00
BD 9:00-16:00
 
CREDITON.LV
0%
5-300€
8.8%
5-600€ 1 diena - 30 dienas 20 - 70 gadi
DD 8:00-22:00
BD 10:00-20:00
 
VIVUS.LV
8.8%
50-1500€
8.8%
50-1500€ 1 mēnesis - 24 mēneši 20 - 75 gadi
DD 7:00-23:00
BD 7:00-23:00
Info Jaunie klienti 90 dienas nemaksā neko!
KREDITS365.LV
8.8%
100-300€
8.8%
100-400€ 15 dienas - 30 dienas 21 - 65 gadi
DD 8:30-20:00
BD 11:00-16:00
 
FERRATUM.LV
0%
10-350€
8.8%
10-400€ 15 dienas - 30 dienas no 21 gada
DD 8:00-22:00
BD 10:00-18:00
 

Aizdevuma adrese sākot no 18 gadiem reklāmguvuma līmeņa optimizācijas eksperti (CRO) specializējas vietņu komponentu optimizēšanā, piemēram, copywriting, web dizains un programmēšana, lai palielinātu kopējo tiešsaistes pārdošanu un peļņu līdz pat 100% vai vairāk.

Faktiski, salīdzinot ar SEO, PPC, sociālo mediju vai pat satura mārketingu, CRO eksperti sniedz ievērojami augstāku IA trīs vienkāršiem iemesliem:

1. Konversijas ātruma optimizācija nepalielina mārketinga izmaksas

Ja vēlaties radīt vairāk tiešsaistes pārdošanas, izmantojot SMM, SEO vai PPC, tad jums ir jāpiešķir vairāk naudas par tirdzniecību, kas pazemina jūsu ieguldījumu atdevi vai IA aizdevuma adrese sākot no 18 gadiem. Tomēr reklāmguvumu līmeņa optimizācijai nav nepieciešami ieguldījumi mārketingā vai datplūsmā, lai palielinātu reklāmguvumus, padarot katru jaunu pārdošanu daudz izdevīgāku nekā jauna pārdošana no SEO, SMM vai PPC.

2. CRO eksperti koncentrējas tikai uz tiešsaistes reklāmguvumu palielināšanu

SEO, SMM un PPC uzņēmumi galu galā koncentrējas uz vairāk satiksmes uz jūsu vietni, kas ir tas, ko visi viņu ziņojumi būs izcelt. Taču to, ko viņi nemin, ir fakts, ka viņiem nav jāmaksā, lai palielinātu jūsu reklāmguvumus, un tādēļ viņi neatlasa šo rādītāju, tāpēc jūs nekad nevarat aprēķināt IA no saviem pakalpojumiem. Taču reklāmguvumu līmeņa ekspertiem tiek maksāts, lai palielinātu reklāmguvumus ar esošajiem datplūsmas kanāliem, tādēļ ir vienkārši aprēķināt IA un redzēt tieši to, ko jūs maksājat.

3. ROI turpina veidot ar CRO pakalpojumiem

Tā kā CRO eksperti pastāvīgi pārveido jūsu vietnes copywriting, web dizains un programmu izstrādi, pieaugošie reklāmguvumi turpinās palielināt kopējo vietņu peļņu nākamajos gados.

Tas ir vienkārši: lai gan SEO, PPC un SMM ir būtiski ieguldījumi, lai palielinātu jūsu tiešsaistes bizness, reklāmguvumu līmeņa optimizācija nodrošina daudz lielāku IA.

Katrā termina izteiksmē CRO ir absolūts "spēļu pārveidotājs", kas burtiski palielina tiešsaistes peļņu par 100% vai vairāk.

Tātad, kā precīzi ROI eksperti nodrošina tik lielu ieguldījumu atdevi saviem pakalpojumiem? Nu, viens no ātrākajiem veidiem, kā palielināt pārdošanu tiešsaistē un palielināt kopējo peļņu, ir optimizēt galvenās galvenās lapas. Jebkurā nozīmē jūsu izvietošanas vai pārdošanas lapas darbojas kā "virtuāla pārdošanas atkārtošana", un tās ir paredzētas, lai vismaz ideāli pārvērstu apmeklētājus pircējiem vai kvalificētiem potenciālajiem klientiem konsekventi un rentabli.

Praksē lielākā daļa galveno lapu ir veiksmīgas, ja tās pārvērš 50% apmērā no to patiesā potenciāla. Protams, interneta mārketinga speciālisti var burtiski sākt pūš, argumentējot par to, kas tieši veido "patieso potenciālu" no galvenās lapas. To nav iespējams definēt ar vienu visaptverošu paziņojumu, jo ir tik daudz uzņēmējdarbības modeļu, cenu punktu un citu mainīgo, kas ietekmē definīciju. Bet tas būtu tāds cietais kritērijs, kas attiecas uz vairumu galveno lapu: galvenajai lapai būtu jānosūta 20% vai vairāk no visiem potenciālajiem klientiem nākamajā pārdošanas piltuves posmā, ideālā gadījumā iepirkšanās grozs vai reģistrēšanās lapa.

Lai sasniegtu šo mērķi un optimizētu galvenās lapas, pārdošanas lapas un produktu aprakstus, reklāmguvumu līmeņa optimizācijas eksperti izmanto karstuma kartēšanas analīzi. Tātad, nevis nokļūstot nebeidzamajos dalītajos testos vai pilnībā pārveidojot galvenās lapas no jauna, karstuma kartēšanas analīze ļauj CRO ekspertiem:

1. Izolēt vāju kopēšanas rakstīšanu uz leņķa līmeni

Siltuma kartes faktiski apkopo datus, kas apkopoti, reģistrējot peles ritināšanu kustības apmeklētāju vietnei. Šīs siltuma kartes jums parādīs tieši to, kur apmeklētāji pamet galveno lapu, tieši līdz teikuma līmenim. Tas ļauj CRO ekspertiem atrast vājus copywriting rīkus un novērst tos, atstājot visu funkcionējošu saturu.

2. Aprēķiniet VKS visu CTA lapā

Jebkurai konkrētai galvenajai lapai var būt 3-6 CTA (pāri pogas Buy Now pogas, varbūt reģistrēšanās saite uz svina ģenerējošo produktu utt.), Un ir svarīgi zināt katra CTA par VKS (noklikšķinot pēc likmes), jo tas norāda vai CTA ir efektīva vai ne. Tomēr mēģinājums aprēķināt šo VKS, izmantojot parastos datplūsmas analīzes rīkus, ir gandrīz neiespējams, jo lielākā daļa lietojumprogrammu tikai izseko izejas un ieejas likmes visai lapai, nevis atsevišķām CTA. Izmantojot karstuma kartēšanas analīzi, reklāmguvumu līmeņa optimizācijas eksperti var ātri noteikt VKS visiem CTA un ātri izolēt tos, kuriem nepieciešams kāds darbs.

Reklāmguvuma līmeņa optimizācijas eksperti izmanto tādus uzlabotus rīkus kā siltuma kartēšanas analīze, lai samazinātu visas mazās problēmas, kas iznīcina tiešsaistes pārdošanu. Izkraušanas, pārdošanas un produktu apraksta lapām karstuma kartēšanas analīze ir ātrāka un visefektīvākā metode konkrētu problēmu identificēšanai, kas kavē reklāmguvumus.